Gå til innhold

brud30 og din rosa brudekjole


Iset

Anbefalte innlegg

jeg ville se den, men moderator stengte naturligvis tråden, men måtte linken bli slettet også??????????? jeg er kjempenyskjerrig. kan du ikke legge den ut igjen? bare linken iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

For å si det sånn så kan jeg forstå dersom hun ikke velger å legge ut linken så mange sure oppstøt som det kom i går.

Jeg syntes kjolen var enkel og elegant. Hvem sier at alt må minne om en typisk brudekjole. HÅper at andre tørr legge ut bilder på tross av fjortis bemerkningene som kom i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg leste den tråden, herregud at voksne folk kan oppføre seg sånn, skjønner det ikke. men så er det sikkert mange 14tisser her også da, hvem vet!?

men uansett, jeg har kjempelyst å se kjolen jeg! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at hun sender den på pm. Noen ganger kan det være det lureste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanskje det lureste, men det skal ikke være nødvendig at folk her inne vegrer seg for å legge ut bilder fra sitt bryllup. Jeg la ut bilder fra vårt bryllup her inne og heldigvis var jeg så heldig at folk var veldig imøtekommende og hyggelige i sine svar da.

26+5 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Limbo og det er sånn det skal være. Denne gangen var det dessverre ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

men det må da også være lov til å komme med sin ærlige mening...?

og folk skal da vel ikke kunne poste all slags spøker og søppel uten å få motreaksjoner?

dersom jeg skrev at jeg ville ha dracula-tema på bryllupet mitt og gifte meg med hoggtenner og dryppende blod osv, så ville dere vel ikke svart

"så søt idè" dere heller vel?

for meg er et ROSA bryllup en nesten like latterlig tanke.. og det synes jeg vi skal si i fra om

menneskene det er snakk om vil før eller senere møte andre "vanlige folks" reaksjoner på det likevel, så da synes jeg vi skal gi dem reaksjonenene tidligst mulig så de får sjansen til å tenke seg om en ekstra gang osv

selvfølgelig skal vi prøve å behandle hverandre med respekt.. men vi kan ikke forvente full oppbacking og ros for alle ideer vi får.. sånn er ikke verden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden handlet om langt mer enn at folk sa sin mening.

Men jeg tror i alle fall at vi burde stoppe her - egentlig burde tråden ligget på Personlige meldinger - og så får vi håpe at folk blir mottatt med respekt, uansett smak neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...