Montezuma Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Mini fikk en krakk med trollmotiv og navnet hennes påmalt. Den eldste husker jeg ikke...... broderte et fint sånt dåpsbilde/fødselsstren, men det ble ikke ferdig før senere.
Glede! Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 En tinn dåpstallerken, også ett gullkjede, med 1. bokstaven i navnet hennes som anheng, navnet er gravert inn, også er det noen diamanter på bokstaven.
Laban75 Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Vi kjøpte sølvfat (liten skål - egentlig er det vel grøtskål) til våre, med inngravert tekst på baksiden. Begge er uten barnemønster slik at de kan brukes når de blir voksne.
Gjest Ballerina Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Når vi kommer så langt skal våre barn få et fadderbarn!
ToveM Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 har ikke gitt våre egne unger dåpsgave, dyrt nok og holde selskap
*Bringebær* Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Jeg og min mann har fattet interesse for kunst, så vi ga et kunstverk til lillemann i dåpsgave. Det skal henge på rommet hans.
Grooo Skrevet 9. mai 2007 #14 Skrevet 9. mai 2007 En liten sølvskje, penger på konto og et lappeteppe som jeg har sydd. (Oookei, så er det fortsatt ikke helt ferdig, men så har hun ikke flyttet på eget rom ennå heller...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå