Devana Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Du kan prøve å peele det vekk. Eller prøv med litt sitron. Det pleier å hjelpe. (En gang, i fullstendig krisesituasjon brukte jeg neglelakkfjerner, det funket også, men var ikke så veeeldig bra for huden).
Gjest Blanca Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Aske skal visst også funke. Jeg pleier å smøre på en fet krem eller olje i panna, tinninger og på ører når jeg farger hår, så slipper jeg slike flekker .
Gjest Camillo Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Det var hos frisøren, så jeg fikk ikke gjort noe med det der og da (så det ikke før jeg kom hjem og tok håret i hestehale), men det er nesten helt borte nå. :-D
Sweetiepie Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Bland litt aske med sjampo og masser på huden
Catzy Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Har hørt at Jif skurekrem gjør susen, men det kommer vel i samme kategori som negllakkfjerner...
Gjest Tweek Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 DU kan også vaske håret igjen. Da kommer mye ar fargen bort. Når jeg er hos frisøren så tar hun olje til permanent i en hånkle så gnir jeg på. FUnker so bare det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå