Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #21 Skrevet 16. juli 2007 Gjett om jeg også ble fristet til å bestille nå Jeg er 30 og har ganske normal hud med få urenheter. Kan være litt sensitiv/tørr i perioder, men stort sett problemfri. Kan denne masken være noe for meg også, eller anbefales noe annet...?
Gjest Yoghurt Skrevet 4. august 2007 #22 Skrevet 4. august 2007 (endret) Er også fristet til å prøve denne... Hvor kjøper man egentlig Decleor (bortsett fra online-butikker)? Er det kun hudpleiesallonger? Endret 4. august 2007 av Yoghurt
Søtpotita Skrevet 4. august 2007 #23 Skrevet 4. august 2007 Eg har fått min i posten no Men eg blei litt usikker, kor tjukt lag skal eg smøre på? Kor kvitt skal fjeset bli?
Milly:) Skrevet 4. august 2007 #24 Skrevet 4. august 2007 Har også fått min, liker den kjempegodt! Jeg smører ikke på så tjukt, men slik at det dekker akkurat.
Missycat Skrevet 5. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 5. august 2007 hehe, herlig! ja man blir hvit og fin i ansiktet for sure! jeg legger på litt mer enn "tynt", slik at jeg blir hvit og fin. men jeg tror masken er ganske aktiv så jeg prøver å begrense meg til å bruke den en gang i uken. luksus!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå