Missycat Skrevet 9. mai 2007 #1 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg skal gå til innkjøp av dyptrensende ansiktsmaske. Jeg har hud som lett blir tørr, men samtidig er jeg plaget med tette porer og urenheter. Så jeg trenger nok noe regulerende. Hvilken dyptrensende maske liker du og hvorfor? Jeg er på utkikk etter en som er uten mye alkohol/parfyme. Erfaringer med fks Decleor, Babor eller Guinot? Eller andre? Gleder meg til mange svar og håper dere kan hjelpe meg å finne en kjempegod maske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepus Skrevet 9. mai 2007 #2 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg skal gå til innkjøp av dyptrensende ansiktsmaske. Jeg har hud som lett blir tørr, men samtidig er jeg plaget med tette porer og urenheter. Så jeg trenger nok noe regulerende. Hvilken dyptrensende maske liker du og hvorfor? Jeg er på utkikk etter en som er uten mye alkohol/parfyme. Erfaringer med fks Decleor, Babor eller Guinot? Eller andre? Gleder meg til mange svar og håper dere kan hjelpe meg å finne en kjempegod maske! ← Jeg bruker Elisabeth Arden deep cleansing mask...veldig god og rimelig på strawberrynet..og så bruker jeg dermalogica vitamin maske etterpå så ikke huden blir tørr :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. mai 2007 #3 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg sverger til Lancome Pure Empreinte Masque Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 9. mai 2007 #4 Del Skrevet 9. mai 2007 Kanebo Oil Control Wash and Mask (?) er SUPER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 9. mai 2007 #5 Del Skrevet 9. mai 2007 Decleor Clay & Herbalmask. En venninne spurte meg faktisk hva jeg hadde gjort med huden min, for den så så ren og glødende ut samme dag som jeg hadde tatt masken. Hun visste ikke at jeg hadde tatt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne_ Skrevet 9. mai 2007 #6 Del Skrevet 9. mai 2007 Decleor Clay & Herbalmask. En venninne spurte meg faktisk hva jeg hadde gjort med huden min, for den så så ren og glødende ut samme dag som jeg hadde tatt masken. Hun visste ikke at jeg hadde tatt den ← Hei, denne har jeg vært interessert i å prøve, er ellers veldig fornøyd med decelor. Men hvordan er konsistens? er den som andre leirmasker å påføre, tørker den på huden, for deretter å skulle vaskes av etter 10-15 min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missycat Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 12. juli 2007 Nå har jeg kjøpt Decleor Clay and Herbal Mask. Jeg er utrolig fornøyd! Huden ser såå ren og fin ut, og med en veldig flott glød! Den svir ikke på huden i det hele tatt, og den blir heller ikke så veldig stiv og tørker ikke helt. Den skal sitte på i 10-15 minutter, så vaskes av (det gjorde jeg), eller tas bort med tonic. Anbefales på det sterkeste! Hvor får man kjøpt Decleor rimeligst? De fleste koster jo over 200,- på strawberry.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 13. juli 2007 #8 Del Skrevet 13. juli 2007 Neste gang du skal kjøpe liknende produkter, må jeg anbefale vitaminmasken til Dermalogica - den er såå deilig! Litt dyr, men fantastisk for min hud som ofte blir tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 13. juli 2007 #9 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hvor får man kjøpt Decleor rimeligst? De fleste koster jo over 200,- på strawberry.. den koster jo 170 kr, der. Ikke over 200. Hvor ser du det? Endret 13. juli 2007 av Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missycat Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg mente ikke masken, men Decleor generelt. Masken koster HELDIGVIS under 200,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MBelucci Skrevet 14. juli 2007 #11 Del Skrevet 14. juli 2007 Nå har jeg kjøpt Decleor Clay and Herbal Mask. Jeg er utrolig fornøyd! Huden ser såå ren og fin ut, og med en veldig flott glød! Den svir ikke på huden i det hele tatt, og den blir heller ikke så veldig stiv og tørker ikke helt. Den skal sitte på i 10-15 minutter, så vaskes av (det gjorde jeg), eller tas bort med tonic. Anbefales på det sterkeste! Hvor får man kjøpt Decleor rimeligst? De fleste koster jo over 200,- på strawberry.. Hmm..nu ble jeg veldig nysgjerrig pA denne Decleor Clay and Herbal Mask.Jeg er 25 Ar med normal til comb hud.Er den perfekt for meg...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missycat Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) jeg synes jo at decleor er det beste av det beste. denne masken renser uten å tørke ut huden i det hele tatt! i tillegg så er den ikke sterk for huden og den lukter nydelig! jeg har også normal til kombinert hud (litt uren men ikke fet) og denne er perfekt for meg. et MEGET GODT kjøp, er min dom tusen takk for tipset, kitekat! så ja - prøv denne Mbelucci! så får vi høre om du også liker den! og den er ikke dyr heller! (strawberry) Endret 15. juli 2007 av Missycat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kollektivet Skrevet 15. juli 2007 #13 Del Skrevet 15. juli 2007 åååh, denne vil jeg prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. juli 2007 #14 Del Skrevet 15. juli 2007 Nå ble jeg og fristet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 15. juli 2007 #15 Del Skrevet 15. juli 2007 Den vil eg også prøva... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 15. juli 2007 #16 Del Skrevet 15. juli 2007 Melder meg inn i "denne-vil-jeg-også-prøve"-klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. juli 2007 #17 Del Skrevet 15. juli 2007 Denne vil jeg også prøve. Har bestilt på SN nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missycat Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 15. juli 2007 ai så morsomt! jeg håper dere blir fornøyde! jeg får hvertfall en veldig "glad" hud av den. og luksusfølelsen, mmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. juli 2007 #19 Del Skrevet 15. juli 2007 ai så morsomt! jeg håper dere blir fornøyde! jeg får hvertfall en veldig "glad" hud av den. og luksusfølelsen, mmmm! Jeg har aldri prøvd denne, men har brukt masse av Decleor sine produkter. Kan også anbefale den vitaminmasken fra Dermalogica som er nevnt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 16. juli 2007 #20 Del Skrevet 16. juli 2007 Æsj, jeg må slutte å lese inne på dette forumet! Blir blakk! Jeg har akkurat sånn hud som du beskriver, Missycat, så nå får jeg vel bestille jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå