Thelma Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Jeg ble sammen med en type her for en stund siden som etter kort tid fortalte meg at han bodde sammen med ei. Det er slutt mellom de og det har det vært i 2-3 månder men hun har fått bo der mens hun leter etter hus. Hun har kjøpt hus nå og flytter snart........ Dette gjør at vi ikke kan vise oss offentlig osv for han vil ikke at hun skal vite noe. Jeg syntes det er en vanskelig sitasjon. Jeg har aldri vært sammen med noen som er gift eller samboere. Er egentlig veldig imot det og hadde ikke vært sammen med han hvis jeg ikke visste at det var slutt. Av og til kommer det tanker som jeg sliter med. Er det galt av meg å gå inn i et slikt forhold? Er det noen mulighet for at jeg blir lurt osv osv Noen som har noen tanker om dette?
Nabodama Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg ble sammen med en type her for en stund siden som etter kort tid fortalte meg at han bodde sammen med ei. Det er slutt mellom de og det har det vært i 2-3 månder men hun har fått bo der mens hun leter etter hus. Hun har kjøpt hus nå og flytter snart........ Dette gjør at vi ikke kan vise oss offentlig osv for han vil ikke at hun skal vite noe. Jeg syntes det er en vanskelig sitasjon. Jeg har aldri vært sammen med noen som er gift eller samboere. Er egentlig veldig imot det og hadde ikke vært sammen med han hvis jeg ikke visste at det var slutt. Av og til kommer det tanker som jeg sliter med. Er det galt av meg å gå inn i et slikt forhold? Er det noen mulighet for at jeg blir lurt osv osv Noen som har noen tanker om dette? ← Jada, klart det er mulighet for at du blir lurt! Spesielt siden han ikke vil vise seg offentlig med deg. Det er betenkelig. Har selv vært i samme situasjon, der jeg var parten som hadde kjæreste, men som ikke hadde flyttet ut fra den boligen jeg hadde med eksen enda. Det var definitivt slutt, og jeg hadde ingen problemer med å vise meg offentlig med min nye kjæreste:)
Gjest Bellatrix Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Jeg hadde også vært betenkt om jeg hadde en kjæreste som mente at vi ikke kunne vise oss offentlig.
Twigi Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hvis han ikke vil vise seg sammen med deg, og ikke vil at eksen skal vite om deg...... da høres det kanskje ikke helt ut som om hun virkelig er en ex. Tror ikke han er helt klar enda. Kanskje det kan være nyttig for deg/dere at dere tar en skikkelig prat om dette, og at du sier litt om hva du forventer som kjæreste. Eller kanskje du skal be ham komme tilbake når han er ledig.
Thelma Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2007 Hvis han ikke vil vise seg sammen med deg, og ikke vil at eksen skal vite om deg...... da høres det kanskje ikke helt ut som om hun virkelig er en ex. Tror ikke han er helt klar enda. Kanskje det kan være nyttig for deg/dere at dere tar en skikkelig prat om dette, og at du sier litt om hva du forventer som kjæreste. Eller kanskje du skal be ham komme tilbake når han er ledig. ← Jeg syntes det er vanskelig å si noe sånt da jeg ikke vil miste denne fyren. Jeg har aldri følt noe sånt for noen andre.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Han lurer deg! Må han si det i klartekst? Han er ikke klar, venter kanskje på å bli tatt inn i varmen igjen av samboeren?
Rosalie Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Hvis han ikke vil vise seg sammen med deg, og ikke vil at eksen skal vite om deg...... da høres det kanskje ikke helt ut som om hun virkelig er en ex. Tror ikke han er helt klar enda. Kanskje det kan være nyttig for deg/dere at dere tar en skikkelig prat om dette, og at du sier litt om hva du forventer som kjæreste. Eller kanskje du skal be ham komme tilbake når han er ledig. ← Jeg vet at da samboeren min gjorde det slutt med sin forrige samboer, bodde de sammen i nærmere 3 måneder etterpå. Og hadde i grunnen akkurat samme forholdet som før det ble slutt, med unntak av at de ikke var kjærester lenger. Men de hadde like mye sex, de klinte like mye etc. Dette sluttet de ikke med før han flyttet ut.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Jeg hadde ikke stolt på at det virkelig var slutt mellom de (kanskje slutt i den forstand at de ikke var kjærester, men ville ikke stolt på at de ikke hadde sex lenger) så lenge han ikke ville vise seg offentlig med meg.
Gjest =tentacle= Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes faktisk det er helt greit at dere ikke er turtelduer i det offentlige rom før hun har fått kommet seg ut av huset. Selv om det er slutt, er det sikkert en del leie følelser rundt det, og jeg hadde syntes det var ydmykende om samboeren var på byen med andre mens vi fremdeles bodde sammen. Det er jo ikke alle som vil gjenkjenne samboer som er klar over at det bare er en nøkkelovertagelse som gjenstår, og de vil tro at han er utro. Jeg tror også at jeg gjerne ville vært forskånet fra å vite selv, til jeg hadde kommet meg i egen leilighet og fikk gråte og rase i fred. Det hadde vært skikkelig tøft å måtte bo med ham i uker til måneder og se at han gikk til kjæresten sin om kvelden mens jeg hadde kjærlighetssorg. Kan jo også hende at hun er rimelig kjip hvis hun føler seg sveket. Uansett, jeg synes det er fint av kjæresten å gå stille i dørene til alt er ordnet. Hvis han synes det er problematisk å synge ut om at dere er sammen også etter at hun er ute og bruddet er fullt offentlig, trenger ikke det å ha med følelser for henne å gjøre. Mange har ærefølelse og verdier som tilsier at man ikke finner seg en ny mens man er i et forhold, og kan føle skam for at de ikke har holdt seg til idealene sine og vegre seg mot at det kommer ut. Oppsummert synes jeg ikke at dette trenger å være grunn til bekymring enda. Vær litt tålmodig og se hva som skjer når hun er ute og han får fordøyet det litt. Lykke til
MsRP Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Da jeg var 16 hadde jeg en "kjæreste" som jeg ikke ville vise meg offentlig med. Det var fordi jeg egentlig var forelska i en annen (hehe, jeg var bare 16, og jeg var på en måte blitt litt overtalt til å være sammen med denne fyren ) , og livredd for å treffe på ham... Sier ikke at dette er situasjonen for kjæresten din, men en eller annen litt lyssky grunn har han sikkert for å ikke ville vise deg frem!
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes faktisk det er helt greit at dere ikke er turtelduer i det offentlige rom før hun har fått kommet seg ut av huset. Selv om det er slutt, er det sikkert en del leie følelser rundt det, og jeg hadde syntes det var ydmykende om samboeren var på byen med andre mens vi fremdeles bodde sammen. Det er jo ikke alle som vil gjenkjenne samboer som er klar over at det bare er en nøkkelovertagelse som gjenstår, og de vil tro at han er utro. Jeg tror også at jeg gjerne ville vært forskånet fra å vite selv, til jeg hadde kommet meg i egen leilighet og fikk gråte og rase i fred. Det hadde vært skikkelig tøft å måtte bo med ham i uker til måneder og se at han gikk til kjæresten sin om kvelden mens jeg hadde kjærlighetssorg. Kan jo også hende at hun er rimelig kjip hvis hun føler seg sveket. Uansett, jeg synes det er fint av kjæresten å gå stille i dørene til alt er ordnet. Hvis han synes det er problematisk å synge ut om at dere er sammen også etter at hun er ute og bruddet er fullt offentlig, trenger ikke det å ha med følelser for henne å gjøre. Mange har ærefølelse og verdier som tilsier at man ikke finner seg en ny mens man er i et forhold, og kan føle skam for at de ikke har holdt seg til idealene sine og vegre seg mot at det kommer ut. Oppsummert synes jeg ikke at dette trenger å være grunn til bekymring enda. Vær litt tålmodig og se hva som skjer når hun er ute og han får fordøyet det litt. Lykke til ← Jeg har hatt en lang prat med han om dette i dag. Leste jo alle innlegg og ble veldig usikker. Det du skriver er mye av det han også sier. Han vil i tillegg prøve å skåne meg for rykter på jobb. Jeg jobber sammen med en nær vennine av henne. Han sier også at jeg må fokusere på at det er meg han tilbringer det meste av fritiden sin med og reiser på turer med nesten hver helg. Jeg får bare krysse fingre og være tålmodig
Thelma Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. mai 2007 Det var so dere sikkert skjønte mmeg som skrev innlegget over. Glemte bare å logge inn
Gjest Pax Skrevet 9. mai 2007 #13 Skrevet 9. mai 2007 Jeg ville tenkt på om jeg hadde orket hemmelighetskremmeriet eller ikke. Om jeg ikke hadde orket det, ville jeg sagt at vi kan treffes når eksen har flyttet ut, men fram til da ville det være best å ikke treffes.
Thelma Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. mai 2007 Jeg ville tenkt på om jeg hadde orket hemmelighetskremmeriet eller ikke. Om jeg ikke hadde orket det, ville jeg sagt at vi kan treffes når eksen har flyttet ut, men fram til da ville det være best å ikke treffes. ← Tenkte litt på det i dag. Men jeg har aldri hatt sånne følelser for noen og er vanvittig forelska. Det er så ille at det gjør vondt å ikke være sammen med han eller ligge sammen med han om nettene. Jeg klarer det derfor ikke Han sier han har det på samme måte.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #16 Skrevet 9. mai 2007 De fleste menn er flinke til å si det du ønsker å høre. Tenk på at hn bor i samme hus som en annen dame og sikkert sover i samme seng. Hvilken mann sier nei takk til sex
Gjest =tentacle= Skrevet 9. mai 2007 #17 Skrevet 9. mai 2007 Det er jo ikke tvingende nødvendig at de deler hus inntil hun overtar sitt nye. En av dem kan bo et sted midlertidig, f.eks din kjæreste hos deg hvis han ikke vil sette henne på gaten? Jeg synes folk er litt vel mistroiske på dine vegne her. At damen har kjøpt hus er hakket mer seriøst enn at en gift mann sier at han venter på en bra anledning til å si at han vil skilles, f.eks når barna har blitt noen tiår eldre.
Thelma Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. mai 2007 De fleste menn er flinke til å si det du ønsker å høre. Tenk på at hn bor i samme hus som en annen dame og sikkert sover i samme seng. Hvilken mann sier nei takk til sex ← Håper han er en av de som sier nei.
Thelma Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 9. mai 2007 Det er jo ikke tvingende nødvendig at de deler hus inntil hun overtar sitt nye. En av dem kan bo et sted midlertidig, f.eks din kjæreste hos deg hvis han ikke vil sette henne på gaten? Jeg synes folk er litt vel mistroiske på dine vegne her. At damen har kjøpt hus er hakket mer seriøst enn at en gift mann sier at han venter på en bra anledning til å si at han vil skilles, f.eks når barna har blitt noen tiår eldre. ← Takk for støtten......... Det er ikke aktuelt for meg å la han bo her da jeg ikke vil involvere bla mine barn for mye enda. Vi har jo pga av situasjonen ikke gått offentlig ut enda. Famile osv videre er ikke informert. Han har prøvd å få henne til å flytte et annet sted midlertidig men hun vil ikke. Det er jo ikke så lenge til hun skal flytte likevel sier hun. Jeg syntes likevel at ting er vanskelig når jeg tenker på at de bor i samme hus og jeg sniker meg rundt sammen med han
Rosalie Skrevet 10. mai 2007 #20 Skrevet 10. mai 2007 Takk for støtten......... Det er ikke aktuelt for meg å la han bo her da jeg ikke vil involvere bla mine barn for mye enda. Vi har jo pga av situasjonen ikke gått offentlig ut enda. Famile osv videre er ikke informert. Han har prøvd å få henne til å flytte et annet sted midlertidig men hun vil ikke. Det er jo ikke så lenge til hun skal flytte likevel sier hun. Jeg syntes likevel at ting er vanskelig når jeg tenker på at de bor i samme hus og jeg sniker meg rundt sammen med han ← ...Og han har ingen kompiser med gjesterom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå