Katthy Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er ikke direkte stor, men skulle gjerne ha gått ned litte grann. Men så er det sånn at jeg er en vanvittig rastløs person, og må ha mye variasjon. Noen som har et tips til trening som ikke blir så veldig kjedelig etter en stund. Gikk på aerobic, men det blei jeg også lei av. Var i fin form da jeg holdt på med det. Går i ny og ne enda, men ikke to ganger i uka som før. Hvordan trener dere, eller har dere andre ting som er verdt å prøve? :smile:
Gjest Blondie65 Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Man skal egentlig skifte treningsprogram relativt ofte - hver andre til tredje måned - for å ha full effekt. Vitsen med trening er både å forbrenne kalorier og å bygge muskler. Mens det første gjør at fett blir brent bort fra kroppen (ved riktig trening blir både det vi inntar og det vi har lagret "rundt om kring" forbrent) vil øket muskelmasse gi en varig øket forbrenning slik at vi forblir tynne. Trening 2 ganger pr uke er vedlikeholdstrening, og alt for lite for både fettforbrenning og muskelbygging. Fra 3 til 4 ganger bør man trene. Gå på helsestudio og snakk med en instruktør og be dem lage et opplegg for deg ut fra du liker å gjøre. Det finnes mange variasjoner innenfor areobic også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå