Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Har et merkelig forhold til mat for tiden. Er sulten, men er ingenting som frister å spise. Klarer å presse i meg litt babygrøt ( ) hver morgen. Prøver også å spise fiberrik frokostblanding eller speltbrød, men må presse det i meg. Da lurer jeg litt på om Nestle fullkornsbrød (uten sukker) er sunt? Også har jeg ett spørsmål til angående oppblåsthet: hva heter den reseptfrie medisin man får kjøpt på apoteket mot oppblåst mage?
Gjest Alou Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Det finnes MANGE reseptfrie produkter på apoteket som lover å redusere luftproblemer. Selv har jeg ikke god erfaring med det jeg har testet. Jeg kjenner ikke til Nestle grøten du snakker om, men hvis du ikke klarer å få i deg noe så trenger du ikke tenke så mye på om det du FÅR i deg er sånn supersunt. Hvis det er fullkorn og den er uten sukker, høres det jo nokså sunt ut da. Jeg kan anbefale deg proteinbars og Nutrillett bars hvis du sliter med dårlig matlyst. De inneholder mye god næring og det er rimelig enkelt å få i seg 1/2 noen ganger om dagen. Håper matlysten snart kommer tilbake til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå