Gjest DyneTryne Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Mener ikke være hypokonder her nå, men jeg synes jeg har blødd litt vel lenge. Den har virket som om den skulle slutte hele tiden, men småblør dagen lang. I morgen er det tre uker på dagen. For det første er jeg bekymret, og for det andre... vel folk har behov
Amalie_85 Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har opplevd det en gang, eller flere ganger at mensen bare varer og varer. Orka ikke gå til lege, men når jeg først måtte innom så spurte jeg om det. Og da sa hun at det skyldes ofte forandringer i livet. Stress f.eks. Og jeg hadde jo mye stress rundt den tiden. Det ga seg faktisk når jeg slutta å være stressa.
Gjest DyneTryne Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Det kan faktisk stemme. Gikk jo 3 uker og venta på å ta en graviditetstest en uke før jeg fikk den. Den var negativ da, men stresset før det var et hysteri uten like :-/ Føler meg som en tulling slik jeg har q-tipset meg selv i det siste! Avogtil er den nesten helt hvit, men nå var det rødt friskt blod på igjen. Altså gikk planene mine for torsdag sikkert i toilettet ;(
Gjest Blondie65 Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Det er alltid lurt å få sjekket slike ting av lege. Det er - som du allerede vet - ikke normalt å blø så lenge, men stress og andre livsfaktorer kan gjøre det. Slutt å tenke på torsdag som Dagen Da Man Bør Være Mensfri ... hvis det er det du ønsker - det virker garantert mot sin hensikt.
Gjest DyneTryne Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Nå har jeg tenkt slik i 2 uker så jeg skal bare tenke noe som "jaja, sex får jeg en dag uansett, og nå skal jeg kose meg med å blø"? Jeg prøver, tro meg! Men det ligger i bakhodet at nå er det nukk! Men jo, det kan være stress, og det kan være de nye p-pillene jeg begynte på. Kanskje en blanding? Er det ikke vekk til fredagen, ringer jeg lege. Antar jeg.
Gjest Blondie65 Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Ah - nye p-piller og du har lest pakningsvedlegget nøye, jaaaa? Det er helt vanlig med "tull & tøys a/s" ved ny hormonprevensjon. Men er enig i at det har vært veldig mye nå og at du går til legen slik du selv har angitt.
Gjest DyneTryne Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Jo jeg leste det, men det som er greia er jo at jeg aldri rørte placebopillene engang, bare fortsatte til neste brett :hår: Men det blir vel gjerne ustabilt når det er nye piller ja... Men uansett om det fortsetter eller ei, krysser jeg fingrene for torsdagdag!
Gjest Blondie65 Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Men det er ikke alle kropper som tåler "hopp og sprett og ingen mens" - jeg har aldri fått det til og har venninner som sier akkurat det samme.
Gjest Peachbud Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har blødd i fire uker begge gangene jeg har sluttet på p-pillene.
Gjest DyneTryne Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Fysj :O Men her begynte jeg jo på dem igjen, er ikke det annerledes? Jeg sluttet på trionetta sånn rundt januar/februar og da hadde jeg mensen i 2 dager første gang jeg fikk den etter pilleslutt. Så kommer denne mercilonsvindelen og ødelegger alt
yenoh Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 Ei tidligere klassevenninne blødde hele sitt første brett da hun begynte på p-piller. Og så er det noe med det som ble sagt over, at "hopp og sprett og ingen mens" ikke funker på alle. Og da spesielt i starten, tror jeg. Har forstått det slik at evt bivirkninger og sånt gir seg etter rundt tre måneder, og da tror jeg at kroppen trenger opptil så lang tid for å komme seg inn i "systemet". Dessuten har jeg også lest at p-piller med lavt hormoninnhold har dårlig blødningskontroll, kanskje det ligger noe der? *gjette*
Gjest DyneTryne Skrevet 8. mai 2007 #12 Skrevet 8. mai 2007 Hmmm, det kunne ligget noe i det, hadde det ikke vært for at jeg ba legen om to spesifikke ting; Masse hormoner (jeg savner puppene mine som forsvant ved forrige slutt) og slike du kan gå på kontinuerlig. Hvis ikke han har SVINDLET meg :O Men da fortsetter jeg absolutt med å ikke ta dem når jeg skal ha mensen. Jeg er på dag 7 nå, gjett om jeg sikkert får det om 14 dager til igjen Kjenner jeg kroppen min rett.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #13 Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor lide unødvendig, jeg ville dratt til legen med en gang jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå