mowgli Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Skal dere kjøpe sminke selv til den store dagen eller skal dere bruke sminke fra der dere skal sminkes? Bare nysgjerrig jeg Har prøvd å lete etter bilder på nettet, men har ikke funnet noe jeg liker enda...
*Emma* Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Hun som sminket meg og satte opp håret mitt hadde med seg alt hun trengte. Det er den største sminkekofferten jeg hars ett - EVER! Gigangtisk.....sminken ble veldig fin og satt hele dagen. Selvom jeg hadde mye mere sminke på meg enn til vanlig så det faktisk ut som jeg var mindre sminket enn det jeg gjør selv. Hun brukte produkter fra Makeup Store....tror jeg det var....
*Emma* Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Hun som jeg var hos tar bilder av hår og sminke på alle hun fikser....her er hjemmesiden hennes...kanskje du finner noe du liker der? Link
Frk.L Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Nå skal jeg til prøvetime hos frisør den 19 mai, og da tror jeg også at jeg får prøvetime til sminken. Det skal gjøres på samme sted. Er det vanlig å ha prøvetime på sminke? Men jeg vurderer også å gjøre det selv. Det eneste som bekymrer meg med det er at jeg ikke skal få det til å vare hele dagen. Da måtte jeg isåfall ha kjøpt en del nye produkter.
Frey Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Jeg kommer til å sminke meg selv. Kjøper nok da inn noe nytt og kjører prøvetime® på meg selv
Majabeth Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Fåe ei venninne til å ordne håret mitt. Vi hadde prøvetime (inkl. vin) på lørdag. Det ble veldig bra! Med det samme sminka hun meg bare for moro skyld, og resultatet ble så bra at vi fant ut at hun skal sminke meg også. Egentlig hadde jeg tenkt å satse på at det klarte jeg selv...
Furstina Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Jag sminkade mig själv. Kostade på mig ny ögonskugga men valde samma underlagscreme och rouge som jag har till vardags - och läppstiftset jag är van med. Jag fick goda tips vid disken där jag köpte ögonskuggan på hur det skulle göras och provade några gånger hemma för att få till det. Det var nervöst men blev bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå