Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føner dere håret hver gang dere vasker håret?

Videoannonse
Annonse
Gjest *Magica*
Skrevet

Jeg føner aldri. Vil ikke slite på håret.

Skrevet

Ja, når jeg har kort hår føner jeg etter hver hårvask for å få mer volum og forme frisyren slik jeg vil ha den.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Ja, for jeg vil gjøre håret tørt og slitent med vilje :)

Skrevet

Føner (føhner?) det aldri til vanlig, har ikke behov for det egentlig. Blir like fint når det lufttørker. Men gjør det om jeg skal noe spesielt, evt om vinteren så jeg slipper gå ut med kjempevått hår.

Skrevet

Jeg føner ikke, men det er fordi jeg ikke gidder...

Skrevet

Jeg har ikke fønt håret mitt på årevis. Delvis fordi jeg ikke vil slite, delvis fordi jeg ikke gidder og delvis fordi jeg ikke har føner :)

Skrevet

Jeg føner aldri håret mitt - vil ikke slite på det.

Gjest Tabby
Skrevet

Har en gammel føner jeg fikk i tenårene en gang. Brukes en gang hvert jubelår så den holder nok lenge enda...

Gjør det ikke fordi jeg ikke gidder å slite på håret.

Skrevet (endret)

Jeg føner håret etter hver vask, men ingen av alternativene passet, så fikk ikke stemt.

Endret av Gjenglemt sykkellås
Skrevet

Jeg føner aldri håret mitt, det blir finere når det lufttørker siden jeg har krøller.

Vil heller ikke slite på håret...

Skrevet

Føner aldri håret. Som andre sier - vil ikke slite på det.

Skrevet

Jeg føner håret så og si hver dag. Har kort hår som må fønes for å få til den rette frisyren. Klipper det hver 7-8 uke og har ikke merket noe til slitasje.

Skrevet

Jeg føhner alltid håret mitt, gjort det så lenge jeg kan huske. har mystisk fall i håret og ser helt merkelig ut når det ikke føhnes

Skrevet

Føner alltid håret. Ser rart ut hvis jeg ikke gjør det (litt hulderhår liksom). Dessuten er håret mitt så tykt at det tar 7-8 timer å lufttørke. Bruker nesten alltid rettetang i tillegg.

Håret mitt er ikke noe spesielt slitt heller. Faktisk er frisører alltid overrasket over hvor lite slitt håret mitt er.

Skrevet

Vasker håret 2-3 ganger i uka, føner det hver gang.

Gjest Gitte
Skrevet

Nei, håret mitt ser best ut når det lufttørker.

Skrevet

Føner jeg håret, ser jeg ut som Kleopatra. :ler:

Dessuten vil jeg ikke slite på det.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Føner det aldri, og det av to grunner... 1: fordi jeg ser ut som et bustetroll av det, og 2: fordi jeg ikke vil slite på håret mitt.

Skrevet

Ingen av delene egentlig. Føner ca. tredje hver gang jeg vasker håret, dvs. omtrent en gang annen hver uke. Eller hvis jeg skal i et møte eller noe og har dårlig tid. Føner da for å få volum. Det som er dritt er at de gangene jeg føner mister jeg også alt jeg har av fall, håret mitt blir helt slett av det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...