Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Er du en skeptiker eller naturlig tillitsfull i forhold til andre mennesker? Hvor mye skal til før noen klarer å ta innersvingen på deg? Tror du det finnes noen forskjell mellom menn og kvinner på dette området?
Gjest *Magica* Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er lett å lure, og tror de fleste vil meg vel.
Ulva Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Eg e lettlurt, men meir skeptisk no enn eg va før, har vert samboer med med ein som laug te meg heile tida omtrent fra dag ein... så eg tar ikkje alt for god fisk no lenger..
Brunhilde Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er nok ikke spesielt lettlurt, men jeg velger å stole på mennesker til det motsatte er bevist. Selvfølgelig har jeg brent meg et par ganger, men heller det enn å leve med mistenksomhet.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er nesten altfor skeptisk. Ikke bra det heller i lengden.
Dalila Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Litt i overkant skeptisk. Ikke bra. Jobber med saken.
Gjest Pax Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Har gått fra å være lettlurt til å bli skeptiker. Endret 8. mai 2007 av Pax
Gjest Matsui Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Mja.. skeptisk.. Neida. Møter vel egentlig alle med en god porsjon tillit, tror jeg, men er nok vrien å lure og å skjule noe for. I hvertfall liker jeg å tro akkurat det. Selv om jeg skulle gjennomskue en person, så vil jeg ikke nødvendigvis si hva jeg vet. I stedet vil mitt fremtidige forhold til personen defineres ut ifra som har skjedd.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er nesten altfor skeptisk. Ikke bra det heller i lengden. ← Me too!
Gjest enois Skrevet 8. mai 2007 #12 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er veldig lettlurt. Var sammen med en som er lystløgner i nesten to år før jeg fant det ut... og en psykopat etter der. Så kom igjen. Lur meg. Det er lekende lett!
dront Skrevet 9. mai 2007 #13 Skrevet 9. mai 2007 Vanskelig spørsmål. På noen måter er jeg veldig skeptisk; eller bruker lang tid på å egentlig få noe nært forhold til noen, og virker sikkert tilbakeholden på mange (tildels arrogant - eller mest sjenert). På den annen side tror jeg faktisk stort sett det beste om folk, i hvert fall når jeg møter dem ansikt til ansikt. Når det kommer til forhold har jeg ikke hatt så mange, men har holdt meg til snille gutter, synes jeg. Har vel latt meg sjarmere av mer uaseriøse folk et par ganger også, men vet ikke om jeg synes jeg er naiv av den grunn - jeg visste i grunn hva jeg gjorde, og føler ikke at noen har såret eller lurt meg. Har kanskje litt med egen innstilling å gjøre også, noen involverer "dype" følelser veldig fort - det gjør nok ikke jeg...
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 9. mai 2007 #15 Skrevet 9. mai 2007 Har gått fra å være lettlurt til å bli skeptiker. ← Samme her!
Gjest Robin Hood Skrevet 9. mai 2007 #16 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Er du en skeptiker eller naturlig tillitsfull i forhold til andre mennesker? Hvor mye skal til før noen klarer å ta innersvingen på deg? Tror du det finnes noen forskjell mellom menn og kvinner på dette området? ← Jeg er veldig skreptisk til andre mennesker. Det skal veldig mye til før jeg stoler og får tilitt til andre mennesker. Så det skal en del til for at noen tar innersvingen på meg siden jeg rett å slett ikke stoler på noen. Endret 9. mai 2007 av Robin Hood
LilleBille Skrevet 9. mai 2007 #17 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg har nok vært rimelig naiv - og trodd på at folk jevt over er redelige og ærlige - men etter å ha gått på en solid smell - har jeg nok lært litt av det - og er rimelig skeptisk. Endret 9. mai 2007 av LilleBille
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. mai 2007 #18 Skrevet 9. mai 2007 Jeg er veldig lettlurt/tillitsfull. Tror alltid at folk har gode intensjoner.
Gjest _S_ Skrevet 9. mai 2007 #19 Skrevet 9. mai 2007 Er du en skeptiker eller naturlig tillitsfull i forhold til andre mennesker? Hvor mye skal til før noen klarer å ta innersvingen på deg? Tror du det finnes noen forskjell mellom menn og kvinner på dette området? ← Jeg er lett å lure sånn i utgangspunktet, ja.
Liskat Skrevet 9. mai 2007 #20 Skrevet 9. mai 2007 Jeg er i utgangspunktet skeptisk, men når jeg tenker over de karene jeg tiltrekker meg, så er jeg lettlurt når det gjelder mannfolk Men jeg lærer jo etterhvert, så blir mer og mer skeptisk og vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå