Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har kjøpt 3 nye skopar fra bianco den siste uka.

Hvite sandaler

Grønne "pumps"

Søte ballerinas

Jeg må bare vise de forde er så fine :-D

Men jeg fikk gnagsår av både ballerinaene og sandalene. De grønne kjøte jeg i dag så har ikke gått på de enda. Tenkte å ha de i konfirmasjon til søndag og på 17.mai (hvis noen har dem og det lager gnagsår eller noe så si ifra)

MEn jeg trenger å myke opp ballerinaene for de var veldig harde, og jeg syntes de var dritfine! Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet (endret)

Så fine sko du har kjøpt deg!

Jeg har også nettopp kjøpt meg ballerinas som ikke er så gode, så jeg går i de konstant inne også, for å "gå de inn" liksom. Så håper jeg at det blir bedre etterhvert.

Endret av Tanita
Skrevet

ÆÆÆÆÆSJ har du kjøpt de grønne skoa.

De vil jeg og ha :grine:

Men jeg har ikke råd :grine:

Gjest Tweek
Skrevet

Ta deg råd amalie, de er rålekre :sjarmor:

Sambo likte dem tilogmed, han syntes de var så fine at han glemte å si at jeg bodde på bianco og kommentarer om at nå har jeg altfor mange sko :ler:

Men de var litt trange med tæsene så jeg måtte ha 39, og jeg har 38 i alle andre sko jeg har.

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Har ingen råd å gi, måtte bare si at jeg elsker også de grønne! Sto og sikla på dem på Bianco for noen dager siden, men jeg er dessverre helt blakk... :grine:

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Dypp et par sokker i vann, vri de opp så de ikke er dryppende våte, ta dem på deg, putt beina i skoene og tråkk rundt ei stund. Da skal dem tilpasse seg føttene.

mange mener at dette bare skal gjøres og bare funker på skinn, men jeg har erfart at det funker på det meste.

Gjorde det med et par patent-flats fra Bianco. De er nå bedre å gå i og har formet seg mer etter foten. Eneste er... det kan bli fottrykk på såla, men so be it.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har alltid funnet mange sko på Bianco. I det siste har jeg ikke kjøpt et eneste par. Jeg lurer på om det er jeg som har forandret meg eller om butikken i Stavanger har dårlig utvalg (tror det er det siste - jeg ser på nettet at det er mye fint).

Blant annet har jeg lyst på disse. Har de kommet i butikken?

Gjest Tweek
Skrevet
Dypp et par sokker i vann, vri de opp så de ikke er dryppende våte, ta dem på deg, putt beina i skoene og tråkk rundt ei stund. Da skal dem tilpasse seg føttene.

mange mener at dette bare skal gjøres og bare funker på skinn, men jeg har erfart at det funker på det meste.

Gjorde det med et par patent-flats fra Bianco. De er nå bedre å gå i og har formet seg mer etter foten. Eneste er... det kan bli fottrykk på såla, men so be it.

Dette skal prøves!

Jeg har alltid funnet mange sko på Bianco. I det siste har jeg ikke kjøpt et eneste par. Jeg lurer på om det er jeg som har forandret meg eller om butikken i Stavanger har dårlig utvalg (tror det er det siste - jeg ser på nettet at det er mye fint).

Blant annet har jeg lyst på disse. Har de kommet i butikken?

Jeg tror det er butikken din. min butikk har heller ikke så sinnsykt godt utvalg. De har veldig mye samme type sko. Men du kan jo få dem til å bestille dem for deg, det gjorde jeg med ballerinaene

Gjest Elastica
Skrevet
Jeg tror det er butikken din. min butikk har heller ikke så sinnsykt godt utvalg. De har veldig mye samme type sko. Men du kan jo få dem til å bestille dem for deg, det gjorde jeg med ballerinaene

Lur idé :)

Skrevet (endret)

Å, de grønne var fine!!! Bruk skoene inne med tennissokker. Det gjør jeg får å myke de opp. Da gnager de ikke gjennom helelr. Også kan du kjøpe deg sånn gnagsårstift fra Compeed tror jeg det heter. en grønn stift med noe vokslignende greier du får på apoteket. Hjelper fint der du er redd for at skoene skal gnage :)

Hvor høy er hælen?

Endret av kitekatt
Skrevet

Jeg har også de grønne. de er rålekre. MEN kunne nok ha ønsket de var litt mer comfy å gå i.Hælstroppen sklir ned hele tiden og om jeg tar og strammer de inn et hakk, blir de for trange. Skal prøve våte-tennissokker trikset!!

Om å ta seg råd til sko: Det er mye flotte sko på Økonomisko også til rundt 300 paret. Favorittskoa mine har jeg kjøpt der. :-)

Skrevet

Må se til neste mnd. For nå er det slutt på stipend. Og da har vi bare lønna og leve på og det er ikke så mye :S

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har ikke tennissokker, men tok på meg n oen vanlige noen og går med dem nå..

Har ikke blautet sokkene for jeg fryser så på bena, kan ikke tenke meg det blir varmere av å gå med blaut sokker..

De grønne skoene er 7 cm på det høyeste. Jeg føler ikke at de er så hæye og de er eldig behagelige.

Skrevet
Jeg har ikke tennissokker, men tok på meg n oen vanlige noen og går med dem nå..

Har ikke blautet sokkene for jeg fryser så på bena, kan ikke tenke meg det blir varmere av å gå med blaut sokker..

De grønne skoene er 7 cm på det høyeste. Jeg føler ikke at de er så hæye og de er eldig behagelige.

7 cm er for høyt for meg. får strekk og betennelse under venstre fot :( Nei du trenger ikke væte sokkene, da får du jo gnagsår også. bare gå med de inne noen dager.

Gjest Tweek
Skrevet

Så kjipt at de blir for høye :(

Jeg fikk egentlig litt sjokk for jeg tippet de var 4 cm ca men så tok jeg linjalen å målte :ler:

Skrevet

4 cm er da ikke så mye. Syns de fleste flate sko har en såle på ca 2 cm. ;)

Gjest Tweek
Skrevet
Jeg har også de grønne. de er rålekre. MEN kunne nok ha ønsket de var litt mer comfy å gå i.Hælstroppen sklir ned hele tiden og om jeg tar og strammer de inn et hakk, blir de for trange. Skal prøve våte-tennissokker trikset!!

Om å ta seg råd til sko: Det er mye flotte sko på Økonomisko også til rundt 300 paret. Favorittskoa mine har jeg kjøpt der. :-)

Åssen er de ubehagelige? er det bare på hælstroppen?

Skrevet
Åssen er de ubehagelige? er det bare på hælstroppen?

Ps.: der er det genialt å bruke den compeedstiften vet du :)

Skrevet

De gnager ikke, det er bare den hælstroppen som detter ned...

Gjest Tweek
Skrevet
Ps.: der er det genialt å bruke den compeedstiften vet du :)

Jeg har aldri sett den :klø:

De gnager ikke, det er bare den hælstroppen som detter ned...

Men da kan jeg bare teipe den fast, eller stifte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...