Merneith Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Popin er en av disse butikkene som på merkelig vis unngår å registreres på netthinnen min. Men jeg var innom en igår, og ble veldig positivt overrasket. De hadde massevis av søte kjoler og skjørt. Kan anbefales. Men det er muligens jeg som har vokst og forandret smak.. Var innom Gina Tricot og ble helt lamslått av all den gule trikoten de hadde. Navnet var i hvert fall passende! Det er mest bare babbel fra min side, men er det andre butikker som har forbedret seg? Lindex feks, er de blitt bedre? Har vage minner om at noen sa det...
Grønt blad Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg er enig med deg. De få gangene jeg var innom tidligere, så fant jeg ikke noe. Men var innom for noen uker siden igjen. Og de hadde flere kjoler som jeg fikk kjempelyst på. Syned de har mye mer fint nå! Synes også Cubus kan være verdt å kikke innom en gang i blandt. Før synes jeg ikke de hadde noe i det hele tatt, men kan finne noe der nå... Endret 8. mai 2007 av Grønt blad
Mediocre Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Nå er det lenge siden jeg har vært innom en Popin-butikk, er ikke så mange av dem her, men skal ta turen innom snart Lindex har tatt steget opp synes jeg, samme med Ellos. Fått en mer ungdommelig stil, tidligere hadde de mer kjerring-stempel.
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Jeg styrer unna Popin fordi de gangene jeg har vært innom, har jeg blitt overfalt av overivrige ekspeditører som nærmest nekter å la meg gå ut før jeg har prøvd noe. Ok, dette har bare skjedd to ganger, men i forskjellige butikker. Syns ikke de har noe som er så fint at jeg utsetter meg for risikoen.
Dizzy Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg styrer unna Popin fordi de gangene jeg har vært innom, har jeg blitt overfalt av overivrige ekspeditører som nærmest nekter å la meg gå ut før jeg har prøvd noe. Ok, dette har bare skjedd to ganger, men i forskjellige butikker. Syns ikke de har noe som er så fint at jeg utsetter meg for risikoen. ← Selgerene får provisjon på Popin, så derfor er de vel ekstra ivrige etter å få solgt noe.
Ephemera Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er enig! Jeg har kjøpt mye klær på Popin i vår - og det er en butikk hvor jeg hverken likte klærne eller ekspeditrisene spesielt godt før. Ekspeditrisene har helt klart blitt mye mindre masete og de har mye fine klær der nå! Positivt overrasket!
Lilli1979 Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Et lite tips om popin bare: skift glidelås i dressbuksene hvis du kjøper der! Jeg var på handle-klær-til-jobb-shopping og kjøpte tre dressbukser. Dagen etter skulle jeg holde en pressekonferanse som jeg grua meg max til (hadde sitti oppe sent for å legge opp buksene og forberede meg)- hva skjedde? Glidelåsen spjæra! Tok på meg bukse nr. to, gikk fint fram til jeg gikk på do - da røyk glidelåsen på den også. Litt panikk- så jeg måtte slenge på meg noe gamle greier som jeg ikke en gang rakk å stryke! Tok med meg buksene tilbake til butikken, fikk nye - men akkurat det samme skjedde med disse! Enden på visa er at jeg har levert alle buksene til en sydame for å skifte glidelås... Og bare så det er sagt: jeg har kjøpt bukser som passer, så det er ikke magen min som sprenger glidelåsene... Digger popin nå, men kvaliteten er det så som så med... Lindex har absolutt forbedra seg forresten! Finner masse topper der:-)
Gjest Catwoman Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Synes popin var ganske bra for endel år tilbake jeg- så ble det mer damete/kjerringstil der - men de har kanksje blitt bedre igjen nå? Cububs synes jeg har blitt mye bedre, stikker ofte hodet innom cubus når jeg handler. Og jeg kan finne fine gensere og topper der. Skal sjekke ut Lindex også nå.
Mischa Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Ja jeg synes også Popin har forbedret seg, det samme gjelder Lindex. Vet ikke om det skyldes utskiftninger i systemet (leverandører, designere, innkjøpere) eller om de bare har flaks denne sesongen. Butikker som Vero Moda og BikBok har jeg et elsk/hat-forhold til, nettopp pga at det varierer så fryktelig fra sesong til sesong om de treffer i forhold til hvilke klær jeg vil ha. Noen ganger finner jeg kjempemye fint, mens andre ganger syns jeg de bommer helt med farger, snitt og plagg.
Gjest Frysepulver Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har også kjøpt noe på Popin i det siste - utrolig nok Mye fint der nå
FashionySara Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 Popin kan jegikke fordra..klarer ikke å like klærne dems. Synes derimot at lindex har forbedret seg veldig med årene, hørte at de visstnok har lagt om konseptet å satser litt bredere. Kapphal derimot....same old same old.
murray Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 Cubus har blitt mye bedre. Før var de skikkelig kjerringbutikk. Kappahl har fått en del kult tilbehør, men klærne er fortsatt "damete". Men går alltid innom og kikker. Er også enig i at popin har blitt mer fresht. Fine farger og stoffer.
Gjest Frances Skrevet 9. mai 2007 #13 Skrevet 9. mai 2007 Synes Popin er blitt bedre, jeg. Og der jeg bruker å gå (på Gunerius i Oslo) er de ikke så masete heller, de nøyer seg stort sett med å si "hei" og "si fra hvis du trenger hjelp"
skanky Skrevet 9. mai 2007 #14 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har ikke vært innom Popin på 6 år pga de ufattelig masete ekspeditrisene. Ikke har jeg sett noen kule klær i vinduet heller. Lindex og Cubus har satset ungt ja, det er jo litt interessant. Føler de bommer en del i sine forsøk på å være trendy, men av og til dukker det jo opp noe stilig. Kjøpte faktisk nettopp et par røde ballerinasko i lakk på Lindex til kun 179kr
Little sister Skrevet 9. mai 2007 #15 Skrevet 9. mai 2007 De har fått ny innkjøpssjef Enig med at kvaliteten er dårlig.
Gjest Borghild Skrevet 9. mai 2007 #16 Skrevet 9. mai 2007 Jeg liker ikke popin. Bare ræl i altfor store størrelser og overivrige ekspeditører som omtrent kommer inn i prøverommet. Mangler bare kaffen i hånda. Men må tilstå at jeg ikke har vært innom en popin på ihvertfall 10 år... Men cubus har forbedret seg! Har ikke prøvd så mange av klærne, men de ser ut til å ha fått mye kult. Var jo DEN verste kjerringbutikken før.
Aurela Skrevet 9. mai 2007 #17 Skrevet 9. mai 2007 Cubus har blitt mye bedre, dog den sennepsgule fargen de hadde så mye av for en stund siden.. Kapphal er ikke noe for meg, for store og litt mer voksent, men syntes de har en del litt finr tunikar, men som sagt, ikke i min str og stil, men de er blitt bedre mener jeg=P Poppin har også blitt bedre. Vero Moda derimot er jeg litt skeptisk mot i det siste, kanskje jeg bare har vært uheldig da, men her ikke funnet noe der på lenge:(
Aurela Skrevet 9. mai 2007 #18 Skrevet 9. mai 2007 Jeg liker ikke popin. Bare ræl i altfor store størrelser og overivrige ekspeditører som omtrent kommer inn i prøverommet. Mangler bare kaffen i hånda. ← Forresten.. Helt enig med at de er alt for overhyggelige.. Det var en stund der jeg ikke orket å komme inn i det hele tatt fordi ekspeditørene var så veldig utrolig overhjelpsomme!!!
Gjest Veronica Mars Skrevet 9. mai 2007 #19 Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes også at de har en del fint på Popin nå. Synd at alle butikkene blir til Voice of Europe i løpet av året.
Grønt blad Skrevet 9. mai 2007 #20 Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes også at de har en del fint på Popin nå. Synd at alle butikkene blir til Voice of Europe i løpet av året. ← Gjør de det? Synd at det skjer nå som de har begynt å få en del fint... Typisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå