Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Hei. Jeg har gjort endel dumme ting, har ved flere anledninger ikke fortalt sannheten om ting, og prøvd å skjule kontakt med andre for kjæresten min. Hun fant det selvfølgelig ut, og stoler derfor ikke på meg lenger. Hun har det veldig vanskelig nå, men har gitt meg en sjanse til. Noe jeg er helt utrolig glad for, selvom jeg vet at jeg ikke fortjener henne. Jeg har nå skjerpet meg helt, ingen flere løgner og ikke noe mer å skjule. Jeg vil veldig gjerne få henne til å stole på meg igjen, men er ikke noe flink til ting som har med følelser å gjøre. Har veldig vanskelig for å åpne meg og syns det er veldig vanskelig å prate om følelser, blir helt satt ut når jeg prøver. Vet ikke hva jeg skal si osv. Håper på noen gode råd her, om hvordan jeg kan vise henne at jeg har tatt meg sammen.
Gjest Adelita Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Tapt tillit er en vanskelig ting å finne tilbake til. Det er generøst av henne å gi deg en sjanse til, håper du vet å sette pris på det- og virkelig viser at det er henne du vil ha. Den beste måten å vise henne at du har tatt deg sammen er full åpenhet og ærlighet for all fremtid i deres forhold. Gi henne innsyn i alle kontaktkanaler du har med omverden (sms, mail, nettprofiler etc.) og vær åpen om alt. Du må være forberedt på at det kan ta lang, lang tid før hun begynner å stole på deg igjen- hun kan si at hun stoler på deg fordi hun har gitt deg en sjanse til, men innerst inne gjør hun nok ikke det før du har bevist grundig at du er til å stole på. Erfaringen hennes sier jo det motsatte, og redsel for å bli såret på nytt sitter gjerne dypt. Og når det gjelder snakking om følelser- prøv å åpne deg for henne. Det krever øvelse, men prøv. Det er veldig verdt det. Lykke til. Du trenger det.
Gjest Frances Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Enig med Adelita. Legg deg flat og vis full åpenhet, ikke prakk det på henne, men si at hun gjerne må se hva du driver med hvis det får henne til å føle seg bedre. Vær ærlig og ryddig i det du gjør.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Veldig enig med både Adelita og Frances. Hvis det er slik at du har flørtet (eller mer) med andre damer bak hennes rygg, kan det være det vil hjelpe henne om du forteller denne/disse damene tydelig (men høflig) at du velger din kjæreste og har det bra med henne og at du angrer på hvor dum du har vært. Selv om kjæresten din vet du velger henne, kan det være ubehagelig å tenke på at andre damer kanskje tror du heller ville hatt de enn henne. Spør henne om hun ønsker at du skal gjøre dette, og fortell henne etterpå hva som ble sagt. Nå bare spekulerer jeg om hva disse kontaktene bak hennes rygg gjelder og hva disse kontaktene oppfatter, men hvis du tror det er sjanser for at det ikke er 100% tydelig at de er inneforstått med at du er lykkelig med din kjære, så ville i alle fall jeg satt pris på om du foreslo å ordne opp i rotet ditt på denne måten. Selvfølgelig i kombinasjon med å være ærlig og åpen.
Nabodama Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Hei. Jeg har gjort endel dumme ting, har ved flere anledninger ikke fortalt sannheten om ting, og prøvd å skjule kontakt med andre for kjæresten min. Hun fant det selvfølgelig ut, og stoler derfor ikke på meg lenger. Hun har det veldig vanskelig nå, men har gitt meg en sjanse til. Noe jeg er helt utrolig glad for, selvom jeg vet at jeg ikke fortjener henne. Jeg har nå skjerpet meg helt, ingen flere løgner og ikke noe mer å skjule.Jeg vil veldig gjerne få henne til å stole på meg igjen, men er ikke noe flink til ting som har med følelser å gjøre. Har veldig vanskelig for å åpne meg og syns det er veldig vanskelig å prate om følelser, blir helt satt ut når jeg prøver. Vet ikke hva jeg skal si osv. Håper på noen gode råd her, om hvordan jeg kan vise henne at jeg har tatt meg sammen. ← For hvor lenge da, er vel det hun lurer på. Hvorfor gjorde du det hvis du er så glad i henne som du sier?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 hei...lurte nesten på om du var min x..men d va slutt for 1år siden.. vis du vil beholde henne, MÅ DU LEGGE ALLE KORT PÅ BORDE OG DET KJAPPT. når du lyger og lurer bak hennes knuser du bit for bit inni henne, å d veit æ alt om, vis du elske hu må du bare snakk ut snaerst mulig og du må endre dæ ikke bare si d...for da e d bedre du sætt hu fri enn å knus hjærte hennes.. du klare d...men et lite tips som æ syns e greit å start samtalen me å si at du har nåkka vanskli å snakk om å at du får en sjans t å snakk færdi og at du veit hu blir lei sæ,men at du vil ha en sjanse t å rett opp alt. lykke til.. få hør da hvordan d går... kos
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Ikke lat som om det som har skjedd, ikke eksisterer. Selv om hun har gitt deg en sjanse til er hun sikkert usikker. Hvis du har truffet andre og hun vet om det, er det viktig at du sier at det er over og at du ikke skal fortsette kontakten. Og du må vise at du forstår om hun er lei seg og vite at det kommer til å ta tid før hun er trygg på deg.
OsloTwo Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 Du har åpenbart ikke behandlet henne slik du skulle, og hun må ha det veldig vanskelig. Men hadde hun ikke vært glad i deg, hadde hun ikke fortsatt. Du må først og fremst ta en runde med deg selv. Hvorfor skader du forholdet, svikter kjæresten og lager problemer for deg selv? Tar du ting for gitt, og skjønner du ikke at det får konsekvenser? Gå i deg selv, fortell åpent om hvor dum du har vært, og spør henne hva som skal til for at hun vil bli overbevist om at det er henne du elsker. For alt du vet lurer hun kanskje på om hun skal forlate deg, så du må ta fatt i dette nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå