Gjest lidli Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har de siste månedene vært plaget av brun/grå utflod til tider. Jeg har merket det selv mange ganger, men har trodd det har vært opphold innimellom, men min kjære mener at det er sånn hele tiden når vi har sex og det er veldig skjemmende og ekkelt.. Det er til tider så mye at jeg er fristet til å bruke tampong selv om jeg ikke har mensen.. Hva kan dette komme av?? Kan man bli kvitt det??
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Bakteriell vaginose. ← Baktriell vaginose har jeg hatt og det stinker. Nå er det hverken lukt, kløe eller svie. Bare merkelig utflod...
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Bruker du p-piller el kan det gjøre at utfloden endrer seg, eventuelt at du småblør. BV kan også komme i mildere utgaver, så det behøver ikke være helt likt hver gang.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har de siste månedene vært plaget av brun/grå utflod til tider. Jeg har merket det selv mange ganger, men har trodd det har vært opphold innimellom, men min kjære mener at det er sånn hele tiden når vi har sex og det er veldig skjemmende og ekkelt.. Det er til tider så mye at jeg er fristet til å bruke tampong selv om jeg ikke har mensen.. Hva kan dette komme av?? Kan man bli kvitt det?? ← Eneste muligheten til å bli kvitt det er ved å gå til LEGE for å få riktig behandling.
Gjest =tentacle= Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Ikke begynn med tamponger hele tiden, det er usunt for miljøet i skjeden og kan bare gi deg flere problemer. Det kan til og med være lurt å ikke alltid bruke det under mens. Gå til legen. Brun utflod kan være små mengder blod iblandet som blir liggende en stund på innsiden, da forandres fargen. Hvis det kommer blod utenom mens, skal man finne ut av hvorfor. Det viktigste er å utelukke at det er blødning som kan komme fra svulstvev, som er skjørere og lettere blør enn normalt vev, f.eks på livmorhals. Lettere blødninger og endret utflod av andre årsaker er mye vanligere og den sannsynlige årsaken, men man skal alltid være obs til man har tatt celleprøver og bakterieprøver. Så kan du slappe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå