galnaste Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har sett litt på de andre Flylady tråden her og ble veldig inspirert av de. Problemet er at de som holder til der har holdt på så lenge at de har innarbeidet rutiner allerede. Derfor har jeg lyst til å få noen med meg til å begynne helt fra starten av. Nå har ikke jeg lest så mye ang. Flylady men vi kan vel utfordre hverandre likevel. jeg har såååå masse husatbeid som må gjøres! Noen som vil være med og har forslag om hva vi gjør i dag?
kmbras Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Blir gjerne med, men aner ikke hva flylady er for noe... bortsett fra at det dreier seg om husarbeid, og det har jeg nok av Kombinasjon av perfeksjonisten meg og en rotete mann kan være utfordrene
galnaste Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 er ikke helt sikker selv men sånn som jeg har forstått det er d sånn at man avtaler eller noe sånn hvilket husarbeid en skal gjøre og når det er gjort møtes en her igjen?! rett meg om noen mener det jeg sier er helt feil:p samme her, samboeren min er fæææææl til å rote ut badet og alle klær og god på det å la ting bare stå åsså kommer jeg og føler jeg rydder å rydder og rydde:p har du/dere noen ting dere burde få gjort?
kmbras Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Ja en hel haug egentlig.... vakse gulvene etter barneselskap på torsdag, fullt av is. Brette tøy, henge opp noe tøy, rydde på kjøkkenet. Men har noe influensalignende greier idag, så jeg later meg med nesten god samvittighet.
Kayli Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg burde absolutt ta en opprydning i samtlige klesskap her i huset.... Har vært litt flink i dag, da; vaska og rydda i kjøleskapet som var fullt med gamle varer. Så tok jeg en runde på benkene i samme slengen - utrolig hvor mye rot det blir når man har god plass!
Montezuma Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Kan dere ikke bli med på "Utfordringstråd for husarbeid"? Det er stadig nye som henger seg på der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå