Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jeg er russ nå og har selvfølgelig blitt slått ut av kombinasjonen pollenallergi/forkjølelse i dag. (Litt støl i ryggen også, men jeg nekter å gå med på at dette er influensa, det er sikkert bare fra treninga i går)

AnywayZ. I noen dager har jeg hatt en slags stikkende greie bakerst på ene enden av tunga, nesten nede i halsen. I dag ble det enda verre, og når jeg prater går det stikkende "støt" baki der. Hva kan det være? Bare en type "vondt i halsen?" (si ja!!)

Gjest Gjest
Skrevet

Får slike selv nå og da, og det er allergi hos meg.

Skrevet
Får slike selv nå og da, og det er allergi hos meg.

Hæ? hvaslags allergi? Ikke har jeg spist noe jeg vanligvis ikke spiser, men det kan da ikke være pollenallergien? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

Jo, om jeg forstår deg rett.

En slags stikkende kløe bak i svelget? Har aldri vært forkjølelse el hos meg, men pollen.

Skrevet

hm nei, mer som om noen har kjørt ei feit nål gjennom tunga/mandelen på den sida(?) og så kommer det smerte"støt" når jeg spiser/prater o.l :forvirret:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Sånn har jeg hatt! Det gjelder bare å ikke snakke så mye resten av dagen, drikke noe varmt også er du bedre allerede i morra :D Iallfall jeg blir det!

Skrevet
Sånn har jeg hatt! Det gjelder bare å ikke snakke så mye resten av dagen, drikke noe varmt også er du bedre allerede i morra :D Iallfall jeg blir det!

Ja prate har jeg iallefall ikke gjort mye av i dag, da jeg tok russeknuten som går ut på å holde kjeft en hel skoledag.. (Vanskelig, var det!)

Men da satser jeg på å bli fresk, for jeg vil ut og pøble igjen :frustrert:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Ja, det er viktig! Vi sprutet på kjempemange i fjor, meg og tweek! Vi var dreamteam med hennes kjære som sjåfør. Ta eksempel og BLI FRISK! :frustrert:

Høhø. Men ikke sprut på stakkars uskyldige kvinnfolk med briller som sitter alene. Tweek traff henne rett i fleisen og hun skvatt så fælt! Den glemmer vi aldri :grine:

Skrevet

Uffda. Men ingen pøbling idag. Har blitt horeforkjøla og må sitte inne. Heldigvis er det drittvær så det smerter ikke mitt hjerte så innmari. Men jeg MÅ bli frisk til helga :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...