Gå til innhold

Sko!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har bilde av de utvalgte skoene?

Jeg kjøpte mine fantastiske sko i går - men dessverre finner jeg ikke bilde av dem! Noen andre som har?

:):):)

Endret av -Alvildebrud-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her

Går også under "something old" siden jeg brukte dem første gang i et bryllup i fjor. Meget behagelige sko siden remmene over foten er i strikk og de blir dermed ikke stramme selv om det blir varmt og man hovner opp på beina.

Skrevet
Her er mine. Jeg har selvfølgelig greid å få en flekk på tuppen :(
Skrevet (endret)

Og her fant jeg mine Fine!!!!

:)

Endret av -Alvildebrud-
Skrevet

Veldig fine sko :hjerte: - darkness| og Frey

Skrevet

Hvor har dere funnet disse skoene, og hvor mye måtte dere gi?

Noen kjøpt over nettet?

Skrevet
Her er skoene mine :) Har ikke fått de enda, blir sendt fra england i morgen. *spent*
Skrevet

Kjøpt på brudekjolen i Oslo. Betalte 1050kr for mine.

Skrevet
Her er mine fiiine sko som jeg digger!
Skrevet

Bare jeg som skal ha superhøye heler?

Kommer jo en bryllupsnatt også...;):ler:

Mine sko

Skrevet
Bare jeg som skal ha superhøye heler?

Kommer jo en bryllupsnatt også...;):ler:

Mine sko

Auauau! Tenk på de stakkars beina dine! Supersexy sko, men jeg hadde aldri klart å gå i slike en hel dag.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte først et par...de var rålekre, men de var så glatte inni at selvom de i utgangspunktet var gode....til tross for høyden...skle foten min ut av dem...

Bilde

Så glemte jeg hele sko greia veldig lenge og måtte plutselig ut å lete de siste 2 ukeneog da var det fint lite hvite sko i butikkene. Særlig kritthvite som kjolen min var.(Og jeg nektet å gå i brudesalon :ler: )

Fant tilslutt disse på Eurosko til 249,- : ikke like fine, men mye bedre å gå med....

Bilde

Endret av *Emma*
Gjest Veronica Mars
Skrevet
Her er mine fiiine sko som jeg digger!

De var kjempefine! Hvor kjøpte du dem?

Jeg hater spisse sko, så jeg sliter skikkelig med å finne sko jeg liker.

Skrevet
Auauau! Tenk på de stakkars beina dine! Supersexy sko, men jeg hadde aldri klart å gå i slike en hel dag.

Jeg er vant til å gå i høye heler..:) Så tenkte jeg at jeg kunne bruke de til jeans senere.

Bare redd kvaliteten ikke er så god, og at helen knekker. Får ta med ett ekstra par...

Skrevet

Ohh, så mye fine sko her!

jeg må ha med meg andre sko også da, til fotograferingen og til vi skal danse "disco" :tommel:

:)

Skrevet
De var kjempefine! Hvor kjøpte du dem?

Jeg hater spisse sko, så jeg sliter skikkelig med å finne sko jeg liker.

Kjøpte dem på dinbrudekjole.no, tror det kom på ca 850 kroner med frakt. Skoene er ikke så hvite som på bildet, de er mer ivory og de er litt store i str. Jeg bruker normalt 38 og kjøpte derfor i 38.De er litt store, men ikke verre enn at det gå fint. Har kjøpt sånne silikonpute-innlegg til å ha inni.

Skrevet
Her er mine sko:) Er veldig fornøyd med de, men skal ha de i annen farge enn hvit.
Skrevet

mine sko

Tror det er 7 cm hel på de. Må ha litt siden mannen er godt over et hode større enn meg. 890 på agape i stavanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...