-Alvildebrud- Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Noen som har bilde av de utvalgte skoene? Jeg kjøpte mine fantastiske sko i går - men dessverre finner jeg ikke bilde av dem! Noen andre som har? Endret 8. mai 2007 av -Alvildebrud-
Frey Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Her Går også under "something old" siden jeg brukte dem første gang i et bryllup i fjor. Meget behagelige sko siden remmene over foten er i strikk og de blir dermed ikke stramme selv om det blir varmt og man hovner opp på beina.
Kykkelikokos Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Her er mine. Jeg har selvfølgelig greid å få en flekk på tuppen
-Alvildebrud- Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Og her fant jeg mine Fine!!!! Endret 8. mai 2007 av -Alvildebrud-
-Alvildebrud- Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2007 Veldig fine sko - darkness| og Frey
Latee Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Og her fant jeg mine Fine!!!! ← Disse likte jeg veldig godt!
water1 Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Hvor har dere funnet disse skoene, og hvor mye måtte dere gi? Noen kjøpt over nettet?
♥Mirella♥ Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Her er skoene mine Har ikke fått de enda, blir sendt fra england i morgen. *spent*
Kykkelikokos Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Kjøpt på brudekjolen i Oslo. Betalte 1050kr for mine.
amles Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 Bare jeg som skal ha superhøye heler? Kommer jo en bryllupsnatt også... Mine sko
Kykkelikokos Skrevet 8. mai 2007 #12 Skrevet 8. mai 2007 Bare jeg som skal ha superhøye heler? Kommer jo en bryllupsnatt også... Mine sko ← Auauau! Tenk på de stakkars beina dine! Supersexy sko, men jeg hadde aldri klart å gå i slike en hel dag.
*Emma* Skrevet 8. mai 2007 #13 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg kjøpte først et par...de var rålekre, men de var så glatte inni at selvom de i utgangspunktet var gode....til tross for høyden...skle foten min ut av dem... Bilde Så glemte jeg hele sko greia veldig lenge og måtte plutselig ut å lete de siste 2 ukeneog da var det fint lite hvite sko i butikkene. Særlig kritthvite som kjolen min var.(Og jeg nektet å gå i brudesalon ) Fant tilslutt disse på Eurosko til 249,- : ikke like fine, men mye bedre å gå med.... Bilde Endret 8. mai 2007 av *Emma*
Gjest Veronica Mars Skrevet 8. mai 2007 #14 Skrevet 8. mai 2007 Her er mine fiiine sko som jeg digger! ← De var kjempefine! Hvor kjøpte du dem? Jeg hater spisse sko, så jeg sliter skikkelig med å finne sko jeg liker.
amles Skrevet 8. mai 2007 #15 Skrevet 8. mai 2007 Auauau! Tenk på de stakkars beina dine! Supersexy sko, men jeg hadde aldri klart å gå i slike en hel dag. ← Jeg er vant til å gå i høye heler.. Så tenkte jeg at jeg kunne bruke de til jeans senere. Bare redd kvaliteten ikke er så god, og at helen knekker. Får ta med ett ekstra par...
-Alvildebrud- Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. mai 2007 Ohh, så mye fine sko her! jeg må ha med meg andre sko også da, til fotograferingen og til vi skal danse "disco"
flickan Skrevet 8. mai 2007 #18 Skrevet 8. mai 2007 De var kjempefine! Hvor kjøpte du dem? Jeg hater spisse sko, så jeg sliter skikkelig med å finne sko jeg liker. ← Kjøpte dem på dinbrudekjole.no, tror det kom på ca 850 kroner med frakt. Skoene er ikke så hvite som på bildet, de er mer ivory og de er litt store i str. Jeg bruker normalt 38 og kjøpte derfor i 38.De er litt store, men ikke verre enn at det gå fint. Har kjøpt sånne silikonpute-innlegg til å ha inni.
ija Skrevet 8. mai 2007 #19 Skrevet 8. mai 2007 Her er mine sko:) Er veldig fornøyd med de, men skal ha de i annen farge enn hvit.
naley Skrevet 8. mai 2007 #20 Skrevet 8. mai 2007 mine sko Tror det er 7 cm hel på de. Må ha litt siden mannen er godt over et hode større enn meg. 890 på agape i stavanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå