Gå til innhold

g-punktet-evig letende¿

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke helt sikker på det med spruting og g-punkt orgasme. Mulig det er det samme. Pyttsann.

for å komme til saken?

Har dere hatt g-punkt orgasme?

Om ja.. Er du heelt sikker. For jeg mener, altså. Det kan jo bare vere det at penis kommer borti klitoris i sammenstøta. Også at dere er så jævla kåte at det ikke skal mye til før dere får det !...

For venninna mi sa at hun hadde fått det 2 ganger. Og begge ganger med denne stilingen.

Står på kne mot hverandre. Og knull i vei. Dermed trykker penis opp mot oppverste vegg, som er nabo med klitoris.

Nei g-punktet tror ikke jeg på. FØR jeg opplever det da !!:D

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg har hatt noen g punkt orgasmer, men fikk det kun med en partner.

Og kun i en spesiell stilling.

Det var når jeg satt oppå han. Det er noe helt annet kan jeg love deg.

Jeg har fantastisk sex med min nåværende partner men kan bare glemme den orgasmen.

Vi har prøvd mange ganger men får det ikke til.

Klem fra meg

Skrevet

Kvinnelig ejakulering behøver ikke ha sammenheng med en g-punktsorgasme.

Hvis man ikke kjenner forskjell på klitoris og g-punktet, bør man kanskje utforske kroppen sin litt mer...

G-punktet finner du nemlig 5-6 cm inne på den fremre skjedeveggen.

Så har du A-punktet som jo er "nabo" til G-punktet, men som ligger litt nærmere livmormunnen.

Den letteste måten å finne disse punktene, er å bruke en finger...

12

Gjest Anonymous
Skrevet

he he @lfa, du er en god lærer.

Om det er meg du snakker til , så er jeg så pass kjent med kroppen min for å vite hvor alt er plassert.

Skrevet

He he, svaret var nok til den første "anonyme". icon_smile.gif

Men det er jo klart at det er en smule praktisk å vite hvor man finner de diverse anatomiske deler... icon_lol.gif

12

• 18 år senere...
Skrevet
På 30.3.2002 den 22.53, Gjest Anonymous skrev:

Er ikke helt sikker på det med spruting og g-punkt orgasme. Mulig det er det samme. Pyttsann.

for å komme til saken?

Har dere hatt g-punkt orgasme?

Om ja.. Er du heelt sikker. For jeg mener, altså. Det kan jo bare vere det at penis kommer borti klitoris i sammenstøta. Også at dere er så jævla kåte at det ikke skal mye til før dere får det !...

For venninna mi sa at hun hadde fått det 2 ganger. Og begge ganger med denne stilingen.

Står på kne mot hverandre. Og knull i vei. Dermed trykker penis opp mot oppverste vegg, som er nabo med klitoris.

Nei g-punktet tror ikke jeg på. FØR jeg opplever det da !!:D

Ja, jeg er helt sikker. Det er G-punkt orgasmer som får meg til å squirte. Det er helt klart lettest med fingring eller G-punkt-dildoer, men det går helt fint med pikk også om jeg blir knulla riktig. 
Han ene knullekompisen min har perfekt pikk for sånt. Kukhodet svinger liksom litt oppover, sånn at det treffer ekstra godt i noen stillinger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...