Gjest Frøken Titt Skrevet 8. mai 2007 #21 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg vet målet på min going, men ikke om jeg skriver det her. Jeg er i allefall stor-fornøyd. Jeg kan også knipe TS. Jeg knep fast en på 10 cm, jeg. Dèt ekke dårlig. Pikken skal ikke være for kort, ei heller for lang. Ikke for tykk og ikke for tynn. Endret 8. mai 2007 av Frøken Titt
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #22 Skrevet 9. mai 2007 Pikken skal ikke være for kort, ei heller for lang. Ikke for tykk og ikke for tynn. Kan ikke få i pose og sekk! Det var nå egentlig ett veldig blond svar
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #23 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har til dags dato ingen anelse hvor lang eller tykk min manns penis er. Det er etter 12 år. Må være utrolig kjedelig å være så opptatt av lengde og bredde. Fatter ikke interessen. Utrolig umodenhet.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #24 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har til dags dato ingen anelse hvor lang eller tykk min manns penis er. Det er etter 12 år. Må være utrolig kjedelig å være så opptatt av lengde og bredde. Fatter ikke interessen. Utrolig umodenhet. ← Evt. Du har vært heldig? Og funnet en som gjør deg fornøyd? Ikke undervurder hva en spydig kommentar kan føre med seg... Det er tross alt den delen som bestemmer hva slags kjønn man er. Maskulinitet sitter ikke bare inni hodet
Gjest koosejenta Skrevet 9. mai 2007 #25 Skrevet 9. mai 2007 Jeg vet målet på min going, men ikke om jeg skriver det her. Jeg er i allefall stor-fornøyd. Jeg kan også knipe TS. Jeg knep fast en på 10 cm, jeg. Dèt ekke dårlig. Ja det er jammen bra vi kan knipe
Gjest =tentacle= Skrevet 9. mai 2007 #26 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har til dags dato ingen anelse hvor lang eller tykk min manns penis er. Det er etter 12 år. Må være utrolig kjedelig å være så opptatt av lengde og bredde. Fatter ikke interessen. Utrolig umodenhet. ← Du har vel kanskje kjent hvordan den er i deg, selv om du ikke har målene?
Gjest Gjest_Hugo_* Skrevet 10. mai 2007 #27 Skrevet 10. mai 2007 Du har vel kanskje kjent hvordan den er i deg, selv om du ikke har målene? ← Er det ikke netopp det som er poenget? Måleenheten på pikk er nytelse - ikke cm
Monstermagnet Skrevet 11. mai 2007 #28 Skrevet 11. mai 2007 Rart så fryktelig mange som er opptatt av størrelsen. Selv har jeg aldri fått klager, selv om jeg er som et nyfødt barn nedentil ( 50 cm og 3,5 kilo)
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2007 #29 Skrevet 13. mai 2007 Du har vel kanskje kjent hvordan den er i deg, selv om du ikke har målene? ← Det er AKKURAT det jeg mente. Fatter ikke at folk gidd å spørre hverandre hvilket str de/partneren har.
Cowgirl22 Skrevet 19. mai 2007 #30 Skrevet 19. mai 2007 Den størrelsen jeg liker best er den min nåværende kjæreste har (vet, høres litt klisje ut). Har aldri målt den.. Men den er akkurat passe til meg. Akkurat sånn at den er på grensen til å være litt for tykk og litt for lang, bare at den ikke er det. Fyller meg perfekt..
Mirabella76 Skrevet 20. mai 2007 #31 Skrevet 20. mai 2007 Er det vanlig å ta fram målebåndet og måle de man har sex med? Eller pleier dere å spørre? :klø: Det er berre til å spørja! Tippar alle menn er med på det, så lenge dei ikkje har ein minipenis. Dessuten trur eg dei aller fleste menn har målt penisen sin ein eller annan gang, lenge før den dagen du spør om å få måla den.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #32 Skrevet 25. mai 2007 Det er berre til å spørja! Tippar alle menn er med på det, så lenge dei ikkje har ein minipenis. Dessuten trur eg dei aller fleste menn har målt penisen sin ein eller annan gang, lenge før den dagen du spør om å få måla den. Ja, nå skjønner jeg hvorfor alle jenter tror partneren har en på 20 cm. Muuulig at gutta legger på litt når du spør om størrelsen... Eller har ikke dette falt deg inn?
Gjest Gjest_gJEST_* Skrevet 25. mai 2007 #33 Skrevet 25. mai 2007 Ja, nå skjønner jeg hvorfor alle jenter tror partneren har en på 20 cm. Muuulig at gutta legger på litt når du spør om størrelsen... Eller har ikke dette falt deg inn? Hva tenker man egentlig med om man lyver på størrelsen til noen som kanskje skal se den mange ganger? Så idiotisk tror jeg helt ærlig talt ingen er... Hva om hun har lyst til å måle for moro skyld en gang? Jeg har aldri løyet, og jeg har blitt spurt og målt. (Og målt selv før noen andre ville det) Og man må da være ganske stokk, om man ikke ser forskjell på 20 cm på en linjal, og 15 man holder i hånda hver lørdag..? Jeg pleier å si at den er som en liten flaske Lactacyd på det tynneste :D Det har de fleste sett i butikken eller dusjen
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #34 Skrevet 25. mai 2007 Hva tenker man egentlig med om man lyver på størrelsen til noen som kanskje skal se den mange ganger? Så idiotisk tror jeg helt ærlig talt ingen er... Hva om hun har lyst til å måle for moro skyld en gang? Jeg har aldri løyet, og jeg har blitt spurt og målt. (Og målt selv før noen andre ville det) Og man må da være ganske stokk, om man ikke ser forskjell på 20 cm på en linjal, og 15 man holder i hånda hver lørdag..? Jeg pleier å si at den er som en liten flaske Lactacyd på det tynneste :D Det har de fleste sett i butikken eller dusjen Menn runder uansett opp et par hakk hvis noen spør om hvor lang den er, så det står respekt av de med øyemål som klarer å motsi dette. Man kan måle "enheten" sin _omtrent_ så lang man vil ha det til selv, så tror at man ikke kan ta noe av de verdiene folk har postet her seriøst. Lengden har uansett ikke noe med saken å gjøre, det som teller er tykkelse og hvor hard den er.
Mirabella76 Skrevet 25. mai 2007 #35 Skrevet 25. mai 2007 Ja, nå skjønner jeg hvorfor alle jenter tror partneren har en på 20 cm. Muuulig at gutta legger på litt når du spør om størrelsen... Eller har ikke dette falt deg inn? No skjønnar eg ikkje heilt kva du vil fram til. :klø: Korleis skal gutten kunne leggja på litt på størrelsen, når jenta sjølv er med på å måla den?
Mirabella76 Skrevet 25. mai 2007 #36 Skrevet 25. mai 2007 Menn runder uansett opp et par hakk hvis noen spør om hvor lang den er, så det står respekt av de med øyemål som klarer å motsi dette. Man kan måle "enheten" sin _omtrent_ så lang man vil ha det til selv, så tror at man ikke kan ta noe av de verdiene folk har postet her seriøst. Lengden har uansett ikke noe med saken å gjøre, det som teller er tykkelse og hvor hard den er. Kva er gjennomsnittleg tjukkelse på ein penis? Kor mange cm er det rundt ein tynn penis, og rundt ein tjukk penis? Er det nokon som veit?
Jalp Skrevet 25. mai 2007 #37 Skrevet 25. mai 2007 Kva er gjennomsnittleg tjukkelse på ein penis? Kor mange cm er det rundt ein tynn penis, og rundt ein tjukk penis? Er det nokon som veit? Det er foretatt en rekke undersøkelser om dette emnet. Men de er ikke helt entydige og man "krangler også om hvilken undersøkelse som er mest troverdig. Undersøkelser under "kliniske" forhold blir avvist fordi man viser til at tenningsnivå hos menn er avgjørende for lang/ tykk/ hard penis er. Undersøkelser der menn med en viss tenning bilr også avvist, for da må menn selv ta ansvar for målene, og da mistenker man at det blir lagt til litt. Og sånn går nå dagan... Som oftest er det slik at en penis er på sitt største og hardeste i sekundene like før orgasmen, og hvem har tid til å fikle med måleband da? Ser det for meg :icon_smile: Jeg tror noen damer er misunnelige på oss menn som har pikk jeg...:-D
Gjest vsn Skrevet 25. mai 2007 #38 Skrevet 25. mai 2007 Og når man blir så "moden" som jeg er blitt, er uansett det viktigste at den står. Ja det er absolutt en fordel
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #39 Skrevet 26. mai 2007 Ja, nå skjønner jeg hvorfor alle jenter tror partneren har en på 20 cm. Muuulig at gutta legger på litt når du spør om størrelsen... Eller har ikke dette falt deg inn? Kan vel sammenligne det med mål av IQ. De gangene du hører om det er det langt over snittet
Mirabella76 Skrevet 26. mai 2007 #40 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Er det ingen her inne som har høyrt noko om kva som er gjennomsnittleg tjukkelse på ein erigert penis? Og kor mange cm i omkrins som blir rekna som gjennomsnittleg, som stor eller liten? Eg bryr meg ikkje om at det kanskje berre er teoriar. Sjølv om ingen veit dette sikkert , så er det vel uansett gjort nokre undersøkelsar på området? Hadde berre vore interessant å vita kva slike undersøkelsar viser, sjølv om dei kanskje ikkje er heilt reelle! Nokon som har eit svar til meg? Endret 26. mai 2007 av Mirabella76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå