Gå til innhold

den beste størrelsen!

Anbefalte innlegg

Gjest koosejenta
Skrevet

Det har vært så mye snakk om størrelser,både fittestørrelser og kukstørrelser

Jeg har vært ilag med allt fra 14-23 cm..

Til og med han med str 14 cm syns jeg var trang og go og jeg kjente kuken hans kjempegodt,syns over 20 blir altfor stort..

Men en heelt perfekt størrelse for Min fitte er fra 16-18 cm:)

Jeg har født tre barn men bruker musklene flittig og kan klemme rundt en på 14 såvel som en på 19,men for å treffe alle de rette plassene så er det perfekt for meg å ha en fra 16 og opp mot 18..Blir den for stor,over 19 cm blir den for stor...

Min mening det da:)

Selvfølgelig kan vi som har født barn ikke være like stramme som ei som ikke har født,

men personlig var jeg forferdelig trang før jeg fikk barn så samleie ble ikke noen nytelse før etter at jeg fikk barn:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har lest en del på KG, det virker som om det er ganske mange jenter som har hatt en på over 20 cm, så jeg undres litt sånn ut i lufta om gjennomsnittet i Norge faktisk kan være for lavt?

Jeg er 20cm selv, og har aldri opplevd at noen har blitt "overrasket" i nevneverdig grad av den. Hverken i positiv eller negativ retning. Kan det være at norske damer er bedre vant enn gjennomsnittet viser?

Gjest koosejenta
Skrevet
Har lest en del på KG, det virker som om det er ganske mange jenter som har hatt en på over 20 cm, så jeg undres litt sånn ut i lufta om gjennomsnittet i Norge faktisk kan være for lavt?

Jeg er 20cm selv, og har aldri opplevd at noen har blitt "overrasket" i nevneverdig grad av den. Hverken i positiv eller negativ retning. Kan det være at norske damer er bedre vant enn gjennomsnittet viser?

Nei tror det vanligste er rundt 16cm for min del på di jeg har møtt men det er vel heller sånn at når vi har prøvd de med litt mer enn gjenomsnittet så blir vi hekta hehe...:)

Også fordi di da også bunner oss,og treffer både a og g punktet,og dermed gir oss de beste orgasmene..

Jeg elsker uansett å bli knullet med en på 14 som en på 18,men det bESTE er med en fra 16-18cm:)

Skrevet

dere må ha godt øyemål.

Har ikke anelse om min mann gjennom 24 år er 16 eller 18 ,men god er han likevell. :danse:

Skrevet

Er det vanlig å ta fram målebåndet og måle de man har sex med? Eller pleier dere å spørre? :klø:

Skrevet
Er det vanlig å ta fram målebåndet og måle de man har sex med? Eller pleier dere å spørre?  :klø:

Akkurat DET synes jeg er et godt spørsmål. Jeg har aldri opplevd at noen har tatt fram målebandet.

Jeg har dessuten inntrykk av at tykkelse er mer satt pris på en lengde. Men er sexen generelt god, tror jeg dette med størrelse kommer heeelt i bakgrunnen. Er det ikke når sex skjærer seg at man begynner å problematisere over hvordan partneren er skapt? Vanligvis?

Skrevet
Akkurat DET synes jeg er et godt spørsmål. Jeg har aldri opplevd at noen har tatt fram målebandet.

Jeg har dessuten inntrykk av at tykkelse er mer satt pris på en lengde. Men er sexen generelt god, tror jeg dette med størrelse kommer heeelt i bakgrunnen. Er det ikke når sex skjærer seg at man begynner å problematisere over hvordan partneren er skapt? Vanligvis?

Jeg har målt meg frem til at en lengde på ca 14-15cm er akkurat passe for meg (målte på vibratoren, da :sjenert: ). Omkretsen er viktigere, om man skal være nøye på det.

Men jeg tror nok ikke man bryr seg om størrelsen om sexen er god, som du sier :)

Gjest koosejenta
Skrevet

Nei hos meg så betyr ikke tykkelsen noe nevneverdig pga at jeg som sagt kan klipe rundt det meste hehe...

Men blir de for korte så glipper de lettere ut og når ikke så langt fram hvis du sjønner...:)

Skrevet
Nei hos meg så betyr ikke tykkelsen noe nevneverdig pga at jeg som sagt kan klipe rundt det meste hehe...

Men blir de for korte så glipper de lettere ut og når ikke så langt fram hvis du sjønner...:)

Ja, jeg skjønner. Og jeg vet at det finnes mange forskjellige oppfatninger blant kvinner om dette med størrelse. Jeg hadde en god "passiar" med Glamourgirl for en tid tilbake, der hun var en smule frustrert over ikke å bli trodd når hun hevdet at hun ikke syntes at stor penis var alfa og omega. Hun var også av den oppfatning at man sjelden tenker på størrelsen når sex er bra.

Jeg vet ellers at noen kvinner blir tent av en stolt og røslig reisning, mens andre igjen synes det blir vondt når den støter mot livmorhalsen. Noen synes det er viktigst med tykkelse, men det er på ingen måte noen stas når man ikke kommer inn.

Spørsmålet er vel om det i det hele tatt bør problematiseres noe særlig over størrelsen. Grunnen til at jeg er skeptisk til det, er at det åpner opp for en tankegang som går på at man legitimerer å eksludere partnere på grunn av hvordan man er skapt. Og får den tankegangen legitimitet, blir det ikke lenge før menn også "synes man må kunne forlange" slik og slik av kvinnen. Slik er det kansje allerede? Jeg synes det er vanskelig å forsvare en slik tankegang.

Mitt inntrykk er at noen kvinner problematiserer over størrelsen på pikken når sexen ikke svarer til forventningene. Da må jo det bety at man baserer en veldig stor del av sin seksuelle nytelse rundt akkurat det, og for meg blir det snevert. Man kan vel like godt tenke seg at det er andre årsaker til at sex blir mislykket. Man må være to for å lykkes, og man må være to for å mislykkes også.

Det jeg sier er ikke at kvinner ikke skal få ha sine varierende preferanser hva angår tykkelse, lengde o.s.v. Men hvis man liker middels, trenger man ikke antyde at stor eller liten er mindreverdig. Da gjør man egne preferanser til et problem for andre.

Jeg vet at kvinner ønsker seg partnere med en seksuell selvtillit. Jeg tror også at menn ønsker seg kvinner med en seksuell selvtillit. Ihvertfall gjør jeg det. I en tråd fra igår, ble det spurt hvordan man måler om man er god i senga. Jeg tror fortsatt at den som evner å gjøre partneren sin til en god elskerinne/ elsker, er den "beste i senga". En ting er jeg sikker på: Man får det ikke godt sammen hvis man ødelegger selvfølelsen til hverandre.

Og når man blir så "moden" som jeg er blitt, er uansett det viktigste at den står. ;):trene:

Gjest =tentacle=
Skrevet

Spørsmålet er vel om det i det hele tatt bør problematiseres noe særlig over størrelsen. Grunnen til at jeg er skeptisk til det, er at det åpner opp for en tankegang som går på at man legitimerer å eksludere partnere på grunn av hvordan man er skapt. Og får den tankegangen legitimitet, blir det ikke lenge før menn også "synes man må kunne forlange" slik og slik av kvinnen. Slik er det kansje allerede? Jeg synes det er vanskelig å forsvare en slik tankegang.

Er det bare mannens attributter som skal fredes, eller skal menn se bort fra puppestørrelse, rumpens kurver, benas lengde og form, midje, hud, hår, ansikt osv når det gjelder hvem som er vakre/sexy/deilige? Å se på og ta på? Det er helt vanlig å bli foretrukket eller ekskludert på grunnlag av hvordan man er skapt, selv om det er mer nytt at man åpent diskuterer genitalier som en del av dette.

Mitt inntrykk er at noen kvinner problematiserer over størrelsen på pikken når sexen ikke svarer til forventningene. Da må jo det bety at man baserer en veldig stor del av sin seksuelle nytelse rundt akkurat det, og for meg blir det snevert. Man kan vel like godt tenke seg at det er andre årsaker til at sex blir mislykket. Man må være to for å lykkes, og man må være to for å mislykkes også.

Jeg er jente, jeg har en vagina som kan penetreres, og jeg ønsker å kunne kjenne når det skjer, og da skal det ikke være smerte jeg kjenner. Selv om samleiet bare er en del av sexen, så er det ofte en av de mest høyintense delene, og jeg hadde nok synes det var litt synd hvis jeg ikke fikk så mye ut av den sekvensen. Kall meg gjerne snever, men jeg tipper jo at selve penetrasjonsdelen er litt stas for dere menn også, og at det er noen det er deiligere å putte den i enn andre.

Skrevet
Er det bare mannens attributter som skal fredes, eller skal menn se bort fra puppestørrelse, rumpens kurver, benas lengde og form, midje, hud, hår, ansikt osv når det gjelder hvem som er vakre/sexy/deilige? Å se på og ta på? Det er helt vanlig å bli foretrukket eller ekskludert på grunnlag av hvordan man er skapt, selv om det er mer nytt at man åpent diskuterer genitalier som en del av dette.

Jeg er jente, jeg har en vagina som kan penetreres, og jeg ønsker å kunne kjenne når det skjer, og da skal det ikke være smerte jeg kjenner. Selv om samleiet bare er en del av sexen, så er det ofte en av de mest høyintense delene, og jeg hadde nok synes det var litt synd hvis jeg ikke fikk så mye ut av den sekvensen. Kall meg gjerne snever, men jeg tipper jo at selve penetrasjonsdelen er litt stas for dere menn også, og at det er noen det er deiligere å putte den i enn andre.

Som jeg skrev- alle kan få ha de preferansene man ønsker. Du også. Men jeg personlig vil ikke kunne forsvare en tankegang som legitimerer at menn må oppgi lengde og omkrets på pikken for å "godkjennes" ved innledningen av et forhold. Og jeg synes det ville være like forkastelig hvis kvinnen i samme situasjon måtte oppgi grad av strammhet og dybde i skjeden. Som du ser i innlgget mitt, snakker jeg ikke om fredning av attributter, og jeg mener ikke at menn og kvinner skal behandles forskjellig.

Jeg kaller ikke deg snever. Men jeg sa hva jeg oppfatter som for snevert for meg. Du må gjerne, hvis du ønsker det, fokusere på det du oppfatter som eventuelle begrensinger når du vurderer en evt. partner. Men da må du også forvente et kritisk blikk tilbake. Jeg ønsker heller å fokusere på mulighetene, og sex for meg er langt mer enn penetrering. Jeg klarer ikke å isolere en vagina og vurdere en kvinne ut fra den. Jeg har heller ingen oppfatning av hva som er perfekt størrelse/ stramhet/ lengde på en vagina. Det eneste som kan være en utfordring, er når den er for trang. Men da finnes det en rekke andre muligheter for god sex.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Men jeg personlig vil ikke kunne forsvare en tankegang som legitimerer at menn må oppgi lengde og omkrets på pikken for å "godkjennes" ved innledningen av et forhold.

Jeg har aldri hørt om noen som under en seriøs date har bedt om mål av den andres underliv. Har du?

Skrevet
Jeg har aldri hørt om noen som under en seriøs date har bedt om mål av den andres underliv. Har du?

Ja, både i virkeligheten og i dette forumet.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Dere er så vulgære og ramme i sproget! :hakeslepp: Verre enn mine sjømannkollegaer på skuta i middelhavet!

Gjest =tentacle=
Skrevet
Ja, både i virkeligheten og i dette forumet.

Jøss. Jeg har aldri hørt om en eneste cm hverken den ene eller den andre veien, og er rimelig sikker på at ingen jenter jeg kjenner kunne spurt om noe sånt.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Dere er så vulgære og ramme i sproget! :hakeslepp: Verre enn mine sjømannkollegaer på skuta i middelhavet!

Av og til bare slår vi oss løs uten å ta hensyn til noe eller noen :sjarmor:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Så lenge ingen begynner å omtale dem som "flæse" og "grillspyd" så :D

Gjest =tentacle=
Skrevet
Så lenge ingen begynner å omtale dem som "flæse" og "grillspyd" så :D

Jeg kan si kjærlighetstunnel hvis du ikke er grei, det er den verste jeg har hørt :ler:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Kjærlighetsgrotta er hakket verre :Hehe:

Gjest Gjest
Skrevet

For noen vil en penis være perfekt mens for andre kan den være for liten/stor. De fleste vil likevel si seg enig i hva som er ca. perfekt. På samme måte vil de fleste kunne si seg enig i hva som er et perfekt ansikt, perfekte pupper, rompe osv. Jeg vil også tro at de fleste er fornøyd med utseendet til kjæresten, selv om de vet at det finnes et ansikt som er mer perfekt.

Som mann vil jeg si at det finnes noe jeg vil kalle perfekte pupper og romper. Jeg blir likevel ikke skuffet om puppene ikke er perfekte, og forventer heller ikke at de skal være omtrent perfekte.

Jeg vil tro det er slik for kvinner også, og trådstarter er et godt eksempel. Hun liker best 16-18 cm, likevel var 14 cm kjempegodt.

For meg som er gjennomsnittlig utstyrt hadde jeg i første omgang blitt litt trist om kjæresten min sa at 18 cm hadde vært perfekt, men når jeg tenker jeg om så ville det jo også vært et sett pupper som hadde vært helt perfekt, selv om jeg er veldig fornøyd med de hun har. Da er det plutselig ikke så ille likevel, siden jeg ikke er misfornøyd med puppene hennes, tvert i mot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...