Gjest Tanita Skrevet 8. mai 2007 #21 Skrevet 8. mai 2007 Det er akkurat det jeg ikke vil gjøre. Vil ikke synke til deres nivå. Selv om det er veeeldig fristende å gjøre noe tilbake...
meta2 Skrevet 10. mai 2007 #22 Skrevet 10. mai 2007 Sett på litt høy musikk når festen er over hos naboene. Så de ikke får sove. Kjedelig å bli plaget av naboer. Glad vi har mange meter mellom oss og naboer rundt.
Karamell Skrevet 10. mai 2007 #23 Skrevet 10. mai 2007 Sett på stereoanlegget på full guffe, sett cdèn på repeat og dra bort. En helg!!! Neida. Det blir å synke til deres nivå. Men du kan jo gjøre som nevnt her å sende politiet til dem hver gang det er bråk...
Eve Luna Skrevet 11. mai 2007 #25 Skrevet 11. mai 2007 Jeg vil fortelle om en gang da en venn av samboeren min var på en fest. Det var en ganske høylydt fest og de var i drittunge stadie alle sammen så de brydde seg ikke så veldig mye om naboene. Naboene kalte polititet og når politiet kom så kuttet de kabelen til stereoanlegget. Drittungene ville ikke gi seg med det så de bare koblet kablene sammen igjen så var festen i gang igjen. Naboene varslet polititet igjen. Polititet kom de for kanskje 3 gang den kvelden og kuttet da kabelene i bitte små biter slik at de ikke kan kobles sammen igjen. Ble ikke mer musikk den kvelden. Antar at det da tar litt tid før de skaffer seg nye kabler også. Så hvis du tilkaller politiet så kanksje de klipper kabelen til disse ungene og så får du i hvertfall fred i noen dager.
Gjest vimselot Skrevet 11. mai 2007 #26 Skrevet 11. mai 2007 Det beste er vel å ta en prat med dem, evt. legge et anonymt brev i postkassa uten å være frekk, bare saklig. Her har det vært litt støy fra noen nye naboer, som hadde "jevn innflyttningsfest" i flere døgn. Jeg var fristet til å klage, men snakket med en annen nabo og han ville ta tak i saken om de ikke roet seg. Han ga de ett døgn til sa han. De roet seg heldigvis. Vet at han ikke snakket med de, men mulig noen andre har gjort det. Det var typen "musikk hele natta, stille noen timer og så begynte det igjen utpå formiddagen".
Gjest Tanita Skrevet 11. mai 2007 #27 Skrevet 11. mai 2007 Kan politiet kutte kablene? Erstatter de dem da? De er stille nå i examenstidene (og det frister veldig å spille høy musikk for å plage de - men gjør det ikke), men det verste var at de tukla med sikringene mine. Jeg mener, når de er på det stadiet så bør de ikke bo i vanlig boligblokk da. Da kan de flytte til et hybelhus med masse andre studenter istedet...
Kaffekoppen Skrevet 11. mai 2007 #28 Skrevet 11. mai 2007 det verste var at de tukla med sikringene mine. Jeg mener, når de er på det stadiet så bør de ikke bo i vanlig boligblokk da. Da kan de flytte til et hybelhus med masse andre studenter istedet... ← Egentlig burde de heller ha bodd hjemme på gutterommet om de befinner seg på det stadiet. Det var ingen som oppførte seg slik der jeg bodde på studentby. Ring politiet, du. Gjentatt ganger om nødvendig. Og slem som jeg er, kan jeg godt forstå at du har lyst på en fest nå på våren, selv om det tilfeldigvis skulle være eksamenstid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå