Gå til innhold

Idiotiske naboer!

Fremhevede innlegg

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg bor i en vanlig blokk med leiligheter som man leier. Idag da jeg skulle vaske klær, oppdaga jeg at sikringen som går til vaskemaskina (og også badet og fryseren!) er gått! Jeg har bodd her i tre år og har aldri opplevd at noen sikringer er gått i leiligheten min! Jeg ringte viseverten og han sa at mest sannsynlig har noen skrudd den av med vilje. Det verste er at jeg har sterk mistanke om hvem det er som har gjort det! :frustrert: Jeg hater de naboguttene! All maten i fryseren er helt ødelagt! :frustrert: Hva gjør man med slike naboer? (de har ofte fest og ringer på døra mi om natta istedet for deres egen så jeg våkner og må høre bråk og høy musikk til tidlig på morgenen! Har varslet om det også da. De slår på døra mi når de går forbi og de slenger igjen sin egen dør skikkelig hardt hver gang de lukker døra og da rister veggene her) Greit at de er studenter, men de oppfører seg som drittunger! Håper bare de flytter fortere ut enn de egentlig skal... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumt at det skal være slik ja, forstår veldig godt du er forbanna.

Ødelagt mat kan du sikkert få igjen på innboforsikring.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg gidder ikke begynne å styre med innboforsikringsgreier, men det var jo veldig mye mat som ble ødelagt da. Får nesten lyst til å ringe på døra til de og "takke" for at all maten er ødelagt og at fryseren min nå er avrimet!

Skrevet

Oj, hvor er det du bor? Banking på dører, slår av sikringer?? Dette ville jeg klagd til utleieren.

Gjest Tanita
Skrevet

Ja, jeg klagde og "sjefen" ringte meg også. Han opplyste om at de flytter, da ble jeg veldig glad, men det er ikke før i august... Da kommenterte jeg med at "ja, da blir det vel enda en sommer med masse fyllebråk derfra da..." De har blitt ti ganger verre da de fant ut at jeg bor alene nå. De hadde aldri våget å slå av sikringer og sånt til meg hvis samboeren bodde hjemme enda...

Skrevet
:overrasket: Er det mulig?
Skrevet

Jeg hadde nesten vært fristet til å ringe på hos dem kl. halv sju om morgenen etter en fest. med et stort, morgenfriskt smil for å invitere dem på frokost. :sjarmor:

Gjest Tanita
Skrevet
Jeg hadde nesten vært fristet til å ringe på hos dem kl. halv sju om morgenen etter en fest. med et stort, morgenfriskt smil for å invitere dem på frokost. :sjarmor:

Hahaha, ja! Bra tips! Men på det tidspunktet er dessverre festen vanligvis fortsatt igang for fullt med musikken på full guffe og fulle folk i gangene...

Skrevet

Ringe politiet neste gang det er full fest og bråk på natta?

Hva sier de andre naboene når det er så mye bråk da?

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg vet ikke hva de andre naboene sier til det, men kan tenke meg at de også hører det når det er full fest. Det er også barnefamilier som bor her. Viseverten oppfordret meg til å sende inn skriftlig klage med en gang jeg hørte noe bråk eller de gjorde noe igjen.

Gjest Dallandra
Skrevet

Ring politiet for husbråk. Hver gang. Flere ganger om nødvendig. Det skal vel være stille klokka 11.

Skrevet

Ja, ring politiet.

Da skal du se at pipen får en annen lyd.

Skrevet
All maten i fryseren er helt ødelagt!  :frustrert:

Da må jo sikkringen ha vært ute i flere døgn.

Gjest Tanita
Skrevet
Da må jo sikkringen ha vært ute i flere døgn.

Jeg vet ikke hvor lenge den har vært av for den går på fryseren og vaskemaskina og jeg har ikke vasket klær på flere dager og har ikke vært nedi fryseren heller. Så minimum ett døgn, er 5 dager siden jeg vaska klær så i verste fall så lenge.

Gjest vimselot
Skrevet

Kan du ikke skrive en klage til dem (anonym om du vil) og legge i postkassa? Skriv at dersom bråket gjentar seg, er det flere som vurderer å klage til huseier og evt. tilkalle politiet for husbråk men at dere håper dere slipper det. Det er ikke sikkert de vet hvor lytt det er hvis det bare er de som lager bråk...

Skrevet

Politianmelde for skadeverk? Hjelper sannsynligvis ikke, siden politiet er underbemannet, men hvis du er forbanna nok, så... Det kan kanskje skremme naboen litt, om du forteller det.

Gjest Tanita
Skrevet

Vil ikke blande inn politiet selv om de selv tilkalte politiet til oss en gang pga musikk (og det var før kl ti). Har lyst til å "ta de" på en annen måte. Det frista veldig å ringe på og spørre de rett ut om det er de som har slått av sikringen til meg, bare for å se uttrykket dems og vise de at jeg vet!

Gjest vimselot
Skrevet

Akkurat det kan vel ikke bevises, dvs. at det er de samme som fester som har ødelagt maten og skrudd av sikringene?

Hvis de har mye besøk, vet ingen hvem som har gjort det likevel. Det høres ut som de er svært ruset når de fester, og da kan man jo gjerne gjette om de har dratt med seg fremmede de har møtt på byen osv. Tror ikke politiet kommer noen vei med en slik anmeldelse.

Gjest Tanita
Skrevet

Jo, for sikringsboksen er i gangen, så da må man ha nøkkel til den.

Skrevet

Hvis du er barnslig, gjøre noe bedritent tilbake? Ulemplen er at da vil du starte en nabokrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...