Knøttet Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Hva er en vanlig pris på dette, og hvem må jeg kontakte? Rytterklubben, rideklubb???
BIRE Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Hei Knøttet.. Jeg har bestilt hest og kjerre fra holmin fjord hester. prisen er fra 3100 det er for en hest skal du ha to er det 3700kr pluss frakt på 500kr.. de har egen nett side hvor du kan gå inn og se på hestene og vognen.. Er kjempe fint med hest og vogn.. kos Bire.
flickan Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Du skal ha i Trondheimsområdet sant? Jeg foreslår at du kontakter Sør Trøndelag kjørelag, de kan sikkert være behjelpelig med å sette deg i kontakt med rette personer..
Knøttet Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 Takk for svar! Skal nok ikke ha i trøndelagsområdet nei, men i Romsdalen ... nærmere bestemt Molde ... hmm!
flickan Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Hmm.. ser ut til at de leier ut her.. Ellers går det sikkert an å høre med rideklubben om de kjenner til noen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå