nynne Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 har lys hud i rosatoner, så trenger et solpudder som ikke har for mye orange i seg (noe jeg synes guerlain har). dessuten synes jeg ikke guerlain satt så godt på.. ønsker meg nå et nytt, og trenger tips til hvilke jeg bør prøve. har lest at et solpudder ikke bør ha for mye glitter/shimmer, da det ofte ser unaturlig ut.. hvilke har det og ikke det da? vurderer disse merkene; lancome dior elizabeth arden clinique estee lauder chanel ysl
Gjest Deception Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jean Paul Gaulthier har et matt solpudder i herreserien. Det er kjempefint og veldig naturlig. Hvor godt solpudderet sitter, har mer med underlaget enn med selve solpudderet å gjøre.
Gjest Borghild Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 jeg kjøpte et fra loreal som er for blondiner idag, blir spennende å prøve. Så fint ut ihvertfall. Har også et fra Guerlain som nesten er tomt samt Clinique True Shimmering Tones, men det er litt for skimrende egentlig så må være litt forsiktig. Men pent er det.
Fresi Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har brukt det til Lancôme, det lyseste tror jeg, og er ganske fornøyd. Det har riktignok litt skimmer, men ikke veldig mye. Har også brukt et fra Kanebo som er helt matt, men var ikke helt fornøyd med fargen, tror jeg fikk et som var for mørkt og orange, og dessuten skal det påføres med svamp og ikke kost, og det passet ikke for meg. Men det går jo an å sjekke ut de lysere tonene? Ellers har jeg faktisk hørt mye positivt om Elizabeth Arden sitt, det som er "flerfarget" - ble prøvesminket med det en gang og det var ganske fint, selv om jeg sjelden bruker det merket.
Silkepus Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Clarins duo solpudder er kjempefint :-) helt uten skimmer oog ett lyst og ett litt mørkere
CherryBlossom Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Må kjøpe nytt jeg også... Jeg reagerer ofte på solpudder, men sjeldent på vanlig pudder og rouge, noen som vet hva dette kan komme av? Spesielt Dior sitt skaper små nupper...
Chihiro Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Jeg liker Body Shop sitt, det er ikke for orange (da får jeg helt noia). Ikke noe særlig skimmer i det, og sympatisk pris. Har fått høre av flere at jeg ser veldig "frisk" ut når jeg har brukt det
Champagnepiken Skrevet 10. mai 2007 #12 Skrevet 10. mai 2007 Veldig fornøyd med solpudderet til Chanel. Ikke for mye skimmer, holder hele dagen med en veldig stabil glød - og utrolig drøyt! Jeg har hatt mitt i to år nå, og det er stadig nesten halvfullt. En god investering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå