jossa Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Er det noen som vet om te som er lett vanndrivende, og som smaker godt? Klarer ikke smaken av kjerringrokk-te...!
Gjest Elfrida Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Er ikke vanlig te vanndrivende da? Den finns jo smakssatt på utallige måter. Endret 8. mai 2007 av Elfrida
jossa Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Er ikke vanlig te vanndrivende da? Den finns jo smakssatt på utallige måter. ← Tror nok noen er mer vanndrivende enn andre, ja...... Lurer på om jeg ikke har vært borte i at hibiscus-te er vanndrivende....?
Supraspinatus Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Koffein er vanndrivende. Så te med høyere koffein-innhold vil nødvendigvis være vanndrivende. Som feks grønn te
Gjest Lille Du Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 hei; Jeg drakk unevnelige liter med vanndrivende te siste svangerskapet mitt. Men eg regnes som litt sær på drikken min jeg da; elsker svart kaffe og rare te sorter uten noe søtningsmidler. Som noen ovenfor nevnte er alle grønne teer vanndrivende. men best er kjerringrokk te og brennesle te. av disse to siste likte eg best kjerringrokk tee. Sistnevnte virker derimot best syns jeg. Husk at det er råd å tilsette teen andre ting er sukker; sitrondråper er godt i, melk bruker noen..osv....bare fantasien som stopper.. Lykke Til! Lille Du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå