Litle Lady Skrevet 8. mai 2007 #1 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei tenkte jeg kunne melde meg inn her hos dere jeg Er 25 år, fra Hardanger er gift og har ingen barn fra før så dette blir spennede Er idag 13 uker på vei og har termin ca 15 november tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. mai 2007 #2 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Gratulerer med graviditet Endret 8. mai 2007 av darkness| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. mai 2007 #3 Del Skrevet 8. mai 2007 Velkommen i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KræsjPink Skrevet 8. mai 2007 #4 Del Skrevet 8. mai 2007 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 8. mai 2007 #5 Del Skrevet 8. mai 2007 Velkommen! Og gratulerer så mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 8. mai 2007 #6 Del Skrevet 8. mai 2007 Neimen, velkommen etter Husker deg fra prøverdagbøkene den gangen jeg også var der. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 9. mai 2007 Takk for velkomsten, koselig dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 10. mai 2007 #8 Del Skrevet 10. mai 2007 Nå først fikk jeg med meg at også du er gravid Litle Lady Gratulerer så mye. Du forsvant så plustselig fra prøverdagbokene, så lurte litt på hvordan det hadde gått.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 10. mai 2007 Du da? Går d med dg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 10. mai 2007 #10 Del Skrevet 10. mai 2007 Du da? Går d med dg da? ← Holder på enda jeg.. Men har ikke stresset så voldsomt med å prøve i det siste heller.. Vært mye borte i periodene rundt EL, så klart det ikke klaffer så fort da. Men satser nå for fullt i sommer, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 12. mai 2007 Leiababe: Satser på at d sitter i de fine lyse mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå