Gå til innhold

Benkeplater til kjøkkenet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken forhandler er best på pris på benkeplater i heltre (eik el. valnøtt)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg vet ikke hva du mener med "forhandler", men det kan lønne seg å sjekke prisene hos Obs Bygg. De har av og til benkeplater fra Lundbergs på tilbud. Vi kjøpte to stk (240 lange) høyglanspolerte benkeplater i "granitt" derfra for ca 1000 kroner, og heltre eik hadde de også.

Skrevet

Forhandler som i Obs Bygg, Ikea, Maxbo osv osv....

Takk for tips forresten!

Skrevet

Tror IKEA har noen billige benkeplater i eik.

Gjest -eline-
Skrevet

Både IKEA og OBS! har billige eikebenkeplater, men på OBS! er de er 1,2 cm tynnere enn de på IKEA.

Skrevet (endret)

Vi har den tykkeste bøkplaten fra IKEA. Vi var innom Obs!, Byggmakker etc uten å finne noen vi likte, og hos kjøkkenforhandlere så kostet det nesten 4 ganger så mye.

Jeg er strålende fornøyd med plata :) Oljet den med en spesiell type olje for å gjøre den vannavstøtende (ikke den fra ikea!).

Obs, jeg har bøkplate, ikke eik som jeg skrev først.

IKEA kan fort bli det beste kjøpet ja. Jeg fikk et prisoverslag på 20.000 fra en kjøkkenforandler, riktignok med beskjæring. Hos IKEA kostet platene ca 4000, men uten beskjæring.

Endret av venus*
Skrevet

Foreløpig er Ikea "favoritten" - jeg vil gjerne ha en litt tykkere plate uten å måtte betale meg ihjel. Og jeg skjønner at Ikea muligens blir det beste kjøpet sånn sett....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...