Hard Candy Skrevet 8. mai 2007 #1 Del Skrevet 8. mai 2007 I helgen er Norges største treff for kristne jenter i alle aldre. Oslo Spektrum. Just give me Jesus. Anne Graham Lotz kommer og skal holde foredrag. Gratis inngang. Skal du dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. mai 2007 #2 Del Skrevet 8. mai 2007 Nei, skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hard Candy Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mai 2007 Nei, skal du? ← Vet ikke helt jeg. Jeg er ikke kristen, men har to super gode venninner som er kristen og de vil veldig gjerne ha meg med. Nå har jeg vært med de et par ganger på et lignende treff, men selvsagt mye mindre, og jeg må si at maken til hjertevarme gode folk har jeg ikke opplevd før. Jeg går i tenkeboksen nå, er usikker på om jeg skal. Jeg føler at det selve praten om Jesus gir meg lite, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastor Knut Skrevet 8. mai 2007 #4 Del Skrevet 8. mai 2007 I helgen er Norges største treff for kristne jenter i alle aldre. Oslo Spektrum. Just give me Jesus. Anne Graham Lotz kommer og skal holde foredrag. Gratis inngang. Skal du dit? ← Nei, jeg skal ikke dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hard Candy Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 8. mai 2007 Nei, jeg skal ikke dit. ← Regna med du ikke skulle. Men dere andre jenter da? Det kommer jenter fra hele Norden, så noen jenter som henger på dette forumet skal vel? Ingen andre "tvilende" jenter her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 8. mai 2007 #6 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg skal ikke. Har lest litt av det hun sier og skriver og det er ikke for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 8. mai 2007 #7 Del Skrevet 8. mai 2007 nope, er nok ateist, så tviler jeg ville ha trivdes i det heletatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. mai 2007 #8 Del Skrevet 8. mai 2007 Fikk lapp om det i posten selv om jeg har nei takk til reklame-merke på postkassa. Irriterende. Skal ikke dit da jeg ikke er religiøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hard Candy Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg skal ikke. Har lest litt av det hun sier og skriver og det er ikke for meg. ← Hva har du lest, og hvilket inntrykk sitter du med? Jeg er bare nysgjerrig, så unnskyld altså for at jeg spør. Jeg elsker å lære nye ting, og er en søkende person, men vet ikke helt hva jeg skal tro på. Jeg har venner som er pinsefolk, mormonere, medlem av levende ord etc., og det er ting jeg ikke føler meg nær i det hele tatt. Jeg er jo ikke kristen men synes det er fascinerende å høre om folks tro og slikt. Jeg greier rett og slett ikke å forstå at enkelte lar seg styre av en gud, særlig der de lar reglene en predikant har bestemt, styre livene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. mai 2007 #10 Del Skrevet 8. mai 2007 kona mi skal dit da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå