Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Ja kort og godt.. har det utolig bra sammen med samboeren min og vi venter barn i november :rødme: .Det har slått meg flere ganger hvor heldige vi er som har hverandre og hvor mye jeg gleder meg til tiden fremover.vi har ikke så god råd , men vi har fellers økonomi og klarer oss bra. Nå har det seg sånn at jeg fikk se et bilde av eksen med den nye dama gjennom et felles vennepar og jeg fikk en sånn ekkel følelse...vi hadde et jetset liv med god råd..men det endte jo med at han dumpet meg. har aldri tatt meg selv i å savne han eller tenke på han, men når jeg så bildet vrengte magen seg og jeg følte ubehag. lurer bare på om flere har reagert på samme måte, selv om man har det bra. synes bare det var merkelig..
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Tror ikke det er så uvanlig. Du ser noe som representerer noe du har mistet (her materielle goder), og får en reaksjon på at det hadde vært fint og både hadde så god økonomi som dere hadde, samtidig som det du har nå. Håper iverfall det er noe slikt, for jeg får en liknende reaksjon hver gang jeg ser et bilde av en gammel flamme. Ikke økonomi i mitt tilfelle, men trekk han har jeg skulle ønske samboeren min har. Men med tanke på hvor mange DÅRLIGE sider gamleflammen har så blir det ikke noe mer enn en øyeblikkreaksjon som forsvinner kjapt.
Liskat Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Ja, har hatt den følelsen om to tidligere flammer, begge to de flammene der alt gikk til helvete etter at det ble slutt. Han første var forsåvidt min første kjærlighet, og tre år etter at det ble slutt og vi mistet kontakten dukket han opp på et nettsted der begge hadde pleid å være og la ut en link til you tube med et klipp der han drev på med en hobby han har. Det føltes noe helt utrolig sært å se han igjen, og jeg svarte på tråden på det forumet at var veldig rart. Noen dager senere sendte han e-post og ba om å få snakke med meg, jeg sa OK og så skværet vi opp for gamle krangler og unnskyldte til hverandre. Han andre er av litt nyere dato, vi datet for et år siden, men det gikk ikke videre og siden vi ønsket helt forskjellige ting ut av et vennskap, så ble det til mange misforståelser og etterhvert en del krangling. Så etterhvert måtte vi bare kutte kontakten. Når jeg kommer over han og ser bilder av han på nett nå så får jeg den samme, ekle følelsen som du beskriver. Og jeg tror det er fordi han fremdeles representerer et gode jeg 'mistet' siden jeg ikke har truffet noen nye siden da. Det gjør ikke vondt å tenke på han eller noe, nå når alt er på avstand er jeg veldig glad for at det ikke ble noe, for da hadde jeg kanskje ikke tatt noen av de valgene jeg har tatt i det siste og som jeg nå ikke ville vært foruten. Men det er uansett rart å se han. Så jeg blokkerer han likegjerne overalt jeg kommer over fyren så jeg slipper å se han (f.eks. siden vi har felles venner på nettet).
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 ts her.. da er det ikke bare meg som har det slik da..men det lissom ikke noe ved han jeg savner..bare måten å bli dumpet på at man lissom ikke føler seg så innmari mye verdt. det var deilig å krype inntil samboeren min og tenke at jeg har funnet noen som setter pris på meg og hele tiden sier hvor glad han er for å ha funnet meg:)
Liskat Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 ts her.. da er det ikke bare meg som har det slik da..men det lissom ikke noe ved han jeg savner..bare måten å bli dumpet på at man lissom ikke føler seg så innmari mye verdt. det var deilig å krype inntil samboeren min og tenke at jeg har funnet noen som setter pris på meg og hele tiden sier hvor glad han er for å ha funnet meg:) ← Det er vel gjerne måten man blir dumpet på som lager den rare/ekle følelsen. Der bruddet har vært helt ærlig og klart og tydelig med en gang det ble klart for noen at dette går ikke så har flere av mine bare gått over til å være venner jeg treffer en gang i blant, uten noe problem. Mens de der bruddet ikke var helt fint, der blir det gjerne veldig rart å se dem igjen.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 kansje litt at man husker at man ikke hadde kontroll over situasjonen den gangen og hvor kjipt det var.man ser en annen side av den personen man var glad i og hvordan det var mulig at han/hun kunne dumpe noen på en lite hyggelig måte. det er en tung pille å svelge at noen klarer seg bedre uten deg i livet sitt. føler i allefall at det er det som sitter igjen hos meg.man må bare se fremover å vite at og være glad for å finne noen som får magen til å boble og som føler det samme tilbake:)
missluna Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Det pleier være sånn at man vil ha hva man ikke kan få. Det er nok ganske vanlig å "savne" en x når han/hun har fått seg ny kjæreste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå