Gjest Tang Lung Skrevet 8. mai 2007 #1 Del Skrevet 8. mai 2007 Mine fav : Coop Pepperoni (dumt at de er ofte utsolgt :/ Coop (den med spinat , merker ikke spinatsmaken faktisk) Skikkelig Hot Pizza (smaker enda bedre med ananas på imo Blir nærmest kvalm av Grandis o.l. , før i tida åt jeg omtrent alt lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 8. mai 2007 #2 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg spiser veldig sjelden kjøpepizza, men min favoritt er faktisk Grandis' - alle typene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppemor Skrevet 8. mai 2007 #3 Del Skrevet 8. mai 2007 vi har faktisk spist frossenpizza i dag vi, favorittene mine er: Grandis peperoni Grandis orginal Big one orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 9. mai 2007 #4 Del Skrevet 9. mai 2007 da kjøper jeg helst sånn bunn med tomatsaus på man kan kjøpe i ICA butikkene! Euroshopper er merket, den koster bare 10 kr, og pizzaen er til èn person. Legger på hvitløk, skinke, ost og alt sånt selv, 12 min i ovnen og da er den RÅgod! Mye bedre enn de andre ferdigpizzaene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 10. mai 2007 #5 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg liker Dr Oetker. Favorittene er de nye american style pizzaene, husker ikke helt hva de heter, men har tykk bunn. Og den med mozerella er også god. Utover det er det ikke noe særlig ferdigpizza jeg synes noe om, de jeg har likt har forsvunnet ut en etter en. Må vel bli vanlig grandis hvis jeg vil ha noe annet enn dr oetker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perfekt biff Skrevet 13. mai 2007 #6 Del Skrevet 13. mai 2007 Ica euroshopper pizza! Slenger på litt rødløk og ost:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. mai 2007 #7 Del Skrevet 13. mai 2007 Pizza Originale Milano sterk og god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Met Skrevet 13. mai 2007 #8 Del Skrevet 13. mai 2007 Dr Oetker med spinat er best synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå