Montezuma Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Har dere gode råd for å få undertøy hvitt igjen etter at det er "vasket grått"?
Gjest Deception Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg mener å ha lest at undertøy i kunstfiber er faktisk farget hvitt, og at den grå fargen er det som gjenstår når det hvite er forsvunnet. Hvis dette stemmer, er det ingenting man kan gjøre; bleking vil bare gjøre det verre. Bomullsundertøy kan man la ligge i klorvann en stund.
Amanlis Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Jeg bruker Wanish jeg da, og jeg synes det blir hvitere.
Bex Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Jeg bløtlegger undertøyet i vann med klorin før jeg vasker det som vanlig i vaskemaskina. Mitt undertøy blir helt hvitt igjen etter det.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Jeg bløtlegger undertøyet i vann med klorin før jeg vasker det som vanlig i vaskemaskina. Mitt undertøy blir helt hvitt igjen etter det. ← Bomull eller syntestisk materiale?
Montezuma Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2007 Jeg bløtlegger undertøyet i vann med klorin før jeg vasker det som vanlig i vaskemaskina. Mitt undertøy blir helt hvitt igjen etter det. ← Da prøver jeg det med rubbel og stubbel! Bra med alt som kan bli hvitt, og det andre er jo ikke noe å spare på uansett. Tusen takk for hjelpen!
Rosenrød Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har samme problemet, så gi beskjed om det virker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå