Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hoppe: Så kjempefornøyd, helt ny enebolig (frittliggende). Innflytting er lenge til da, de har ikke begynt å bygge enda, men åh som vi gleder oss....

:hoppe::hoppe:

(Sitter og glaner meg halvt i hjæl på tegningene :sjenert: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Gitte
Skrevet

Grattis :hoppe:

Vi har kjøpt leilighet i dag!!!! :-D :hoppe:

Skrevet
:hoppe::hoppe: Gratulerer til deg også. Gøy å kjøpe nytt samtidig litt skremmende, blir spennende og se hvor mye vi får for her vi bor nå.
Skrevet

ÅÅÅ grattis da :)

Begge to

Deilig følelse det der. :)

Gjest Gitte
Skrevet

Det er første gang vi kjøper så jeg er både kjempespent og litt nervøs.. :) Vi fikk den myye billigere enn vi hadde forventet så er ekstremt fornøyde med å ha vunnet budrunden :-D

Skrevet
Det er første gang vi kjøper så jeg er både kjempespent og litt nervøs.. :) Vi fikk den myye billigere enn vi hadde forventet så er ekstremt fornøyde med å ha vunnet budrunden :-D

Åh, så spennende... Budrunder kan virkelig være nervepirrende men ingenting er så gøy som når du vinner budrunden.

Vårt var heldigvis til fastpris etter førstemann til mølla prinsippet så denne gangen slapp vi budrunder. Og vi var så heldige å ha vært så tidlig inni bildet at vi sto først på lista :sjarmor: , og tok den eneste enboligen som var frittliggende og det var STOR tomt (ihvertfall til å være her). Første gangen jeg skal bo i hus så det blir kjempespennende.... (Klarer nesten ikke å snakke om noe annet i dag :sjenert: )

Gjest Gitte
Skrevet

Så moro :-D Leiligheten vår er bittebitteliten, men det er så dyrt så vi måtte bare slå til.. :) Deilig å ha kommet seg inn på boligmarkedet..

Og jeg vet åssen du har det, jeg klarer ikke snakke om noe annet jeg heller... ;)

Skrevet

Grattis! :smilyblomst: Vi har solgt et hus i dag :icon_lol:

Skrevet

Gratulerer alle tre! Håper alle er fonøyde med kjøp og salg! :)

Skrevet

Gratulerer! :) Boligkjøp føles nesten som en forelskelse, synes jeg. :ler:

Gjest Gitte
Skrevet

Jeg skal kjøre oppom å titte etter jobb i dag :sjarmor: hihi

Skrevet

Gratulerer! :-D

Selv flytter vi inn i vårt hus neste uke. :hoppe: Og ja, det er nesten som å være forelsket. :ler:

Skrevet
Jeg skal kjøre oppom å titte etter jobb i dag :sjarmor: hihi

Selv om det er lite så er det jo DERES, og det er en helt spesiell følelse ja. Ekstra gøy er det jo siden det er deres første kjøp. Er det lenge til dere flytter da?

Skrevet

Grattis alle sammen.

Jeg har kjøpt nytt rekkehus.

Jeg får nøkkelen om 14 dager. :)

Gjest Gitte
Skrevet
Selv om det er lite så er det jo DERES, og det er en helt spesiell følelse ja. Ekstra gøy er det jo siden det er deres første kjøp. Er det lenge til dere flytter da?

Endelig blir vi voksne ;) Hehe.. Herlig følelse å vite at vi eier det :) Vi overtar 15.juni. Kunne få overta den 1. men pga skole osv er det mer aktuelt med den 15. :) Gleeeeder meg :-D Svippa oppom på vei hjem fra jobb i dag.. Herlig. Rolig strøk, masse sol, nær sentrum, nær skole og jobb.. Nydelig :)

Skrevet

Gratulerer så mye :smilyblomst:

Vet hvor kjekt det er, flytta selv inn i helt ny leilighet for snart 1 år siden. og det ble en god del turer opp for å kikke innimellom. tok også en del bilder i løpet av hele prosessen og har satt dem i album nå. kjekt å se tilbake på de og mimre litt ;)

Lykke til med alt :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Elsker å ha eget hus altså, det er deilig :)

Skrevet

Gratulerer, kjøpte hus i fjor, kjempemorsomt. :)

Skrevet

Gratulerer alle sammen! Vi er på boligjakt nå, har vært i banken og fått vite omtrent hvor mye vi kan regne med å få låne, så nå er vi i gang.. På ordentlig! Ikke bare sitte på finn.no og glo lenger.. :sjarmor:

Noen som kan tipse meg om andre steder å titte?

Gjest Gitte
Skrevet

www.tinde.no

www.zett.no

www.privatboligsalg.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...