NovaFlare Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 http://img234.imageshack.us/img234/3148/dsc2730copyqc8.jpg
Amalie_85 Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Æsj, hva slags ekkelt kone emne er du?? (og for dem som ikke skjønner det er det missunelses uttrykk) Du kan jo alt du Ta bilder, strikke, er sikkert kjempe flink til å sy og lage mat også. Er helt imponert. Var kjempe fint
NovaFlare Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 Næh, tusen takk, selv om det siste ikke stemte helt, jeg er vel mer enn baker, enn en kokk Moroklumpen, det var snilt av deg altså
merill Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Superflott tulipan!! Flott hjemmeside også. Det har jeg selv forsøkt meg på men ikke fått til. Fine katter - er så katteglad, men er litt lei i dag, da pusen vår fødte fire barn i dag, men de er alle døde. Men kattemora er liten og ung, så det var kanskje like godt.
NovaFlare Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2007 Huff og huff, så trist å høre Hvis det er en huskatt er det like greit å kastrere, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå