Gjest TS Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Idag brukte jeg en time eller to på å ta ganske så erotiske bilder av meg selv, for å glede samboeren. Har aldri gjort det før, så tenkte det ville være en veldig hyggelig overraskelse... Når han så kommer hjem fra jobb, setter han seg ned foran pcen. Jeg forteller at jeg har tatt noen "spesielle" bilder av meg ikveld, som jeg håper han vil like... Han åpner mappen som ligger på skrivebordet, scroller fort nedover og opp igjen, sier "her har du hatt det gøy" før han lukker mappen og går inn på vg.no istedenfor. Uten så mye som å si noe mer enn den ene kommentaren, uten å se på meg eller vise noen som helst form for begeistring. Og jeg ble dritskuffa! Hva skjedde, liksom. Jeg, som han sier han elsker bla bla bla, jeg som har en slank og fin kropp... Han tenner tydeligvis ikke på meg lenger
Gjest _S_ Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Uffda Det var en lite taktfull reaksjon, må jeg si.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Hadde planer om å gjøre det samme nå i kveld for å sende til kjæresten som er borte på jobb, men merket at jeg mistet litt motet nå. Han tenner helt sikkert på deg, men syntes kanskje det var litt flaut å se deg slik?
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Hadde planer om å gjøre det samme nå i kveld for å sende til kjæresten som er borte på jobb, men merket at jeg mistet litt motet nå. Han tenner helt sikkert på deg, men syntes kanskje det var litt flaut å se deg slik? ← Er absolutt ikke flaut å se kjæresten sin slik... Jeg tror han heller tenker at du gjorde dette for deg selv enn som en overraskelse for han. Er vel kanskje litt stusselig med bilder, når du har "the real deal".. Tips er kanskje å gi han en personlig strippeshow. Skal love deg at han kommer til å hoppe på deg, rimelig kjapt.
Gjest Pax Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Han åpner mappen som ligger på skrivebordet, scroller fort nedover og opp igjen, sier "her har du hatt det gøy" før han lukker mappen og går inn på vg.no istedenfor. ← Huff. Minner meg om en gang jeg satt på t-banen med sexy undertøy, stay ups, støvletter og en frakk - godt kneppet igjen. Men det ble ikke noe på meg - han var nemlig trøtt og sliten.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Hadde nok fått samme reaksjon om jeg hadde forsøkt meg på noe slikt. Han blir fort småflau, og er han ikke kåt i utgangspunktet så blir alt sexrelatert “sært”. Så er timingen feil, iblant er det andre ting. Godt forsøk, og ingen krise som har skjedd får jeg håpe?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Og jeg ble dritskuffa! Hva skjedde, liksom. Jeg, som han sier han elsker bla bla bla, jeg som har en slank og fin kropp... Han tenner tydeligvis ikke på meg lenger ← At han elsker deg og at du er slank og fin behøver ikke bety at han ønsker å ha slike bilder av deg. Slike bilder er spennende når det er andre "nye" damer avbildet. Fantasi. Men du er jo virkelig og ikke et lett runkeobjekt, for å si det slik. Ikke misforstå. jeg tviler ikke på at han synes du er kjempeflott. Men jeg hadde aldri forventet at min mann skulle tenne på slike bilder av meg. han hadde kanskje sagt at bildene var fine, men tror neppe han hadde sett flere ganger på de. Jeg hadde ikke blitt det minste opphisset av bilder av min mann. En over her anbefaler stripping. Det gjør ikke jeg. Hør med han først i så tilfelle. Ellers kan du få nok en nedtur når han ikke gir deg den reaksjonen du forventer. Det å tenke at menn flest liker bilder av lettkledde damer, betyr ikke at de samme mennene nødvendigvis blir opphisset av sin egen dame lettkledd på bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå