Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

WWHHEE!!! Først så må jeg *hoppehoppehoppe* litt fra meg. Er helt i hundre, av en eller annen merkelig grunn...

Testet først to røde og så to blå! Og nåe rjeg kjempeglad!!! :hoppe:

Men hva skal jeg gjøre nå da?

Det er ikke jeg sikker på. Ut fra terminkalender så er jeg nå 4+1 og det er jo veldig tidlig da. Skal jeg vente litt med å ringe lege og skaffe jordmor og sånt noe? Kan noen hjelpe meg med dette?

Dette er visst helt nytt for meg dette!

Men MORO!!!!!!!!!!! :ler:

Klem fra Magnhild

*den hoppende*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare si GRATULERE. Ring legekontoret, du vil først få time der og så vil de henvise deg videre til jordmor.

Så spennende, kos deg.

Klem fra jente 29

Skrevet

Ååååå, Magnhild så supergøy!

Gratulerer en million ganger!

:hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe:

Ring legen din du, de vet nok når de vil ha deg på besøk.

Jeg fikk time i uke 7/8, men da jeg kom dit viste det seg at første svangerskapskontroll skulle være i 3. mnd først!?!? Veldig forskjellig praksis, så ring og hør, du. Legen vet hvilken jordmor du skal henvende deg til, og jordmor vet garantert resten. Min hadde i hvert fall et standardskjema med når man skulle på kontroll hvor (er jo frivillig, da).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk komme inn da jeg var i 6 uke - sa til legen at jeg stolte ikke helt på gravi testen som jeg tok siden jeg blødde så si en vanlig mens på forventet mens dato.....merkelig :D

Legen min var veldig imøtekommende og de tok blodprøver og målte blodtrykk samt vi hadde en samtale om svangerskap da. Veldig greit synes jeg.

Gratulerer igjen!

26+4 :D

Skrevet

Jeg kom også med på denne blå bølgen :D (er vel ca 5+5?).

Ringte til legen på mandag, og har fått time for blodprøver osv. 21. mars. I følge kontordamen hans var dette litt tidlig, men jeg har konstante magesmerter, og det er ikke så kjekt :(

Veldig glad for at de har så god oppfølging på legekontoret, og at de også har jordmor-tjeneste, slik at jeg kan velge hvem jeg vil gå til!

Skrevet

Gratulerer Magnhild og Hegehi!

Jamen mange som har fått to blå i det siste.

Veldig gøy. Gleder meg med dere.

Jeg får håpe det smitter jeg også.

Har forresten vært inne å tittet i kalenderen din Magnhild. Veldig kjekt!

Ønsker ellers alle en fin torsdag! :D

Skrevet

Gratulerer så masse! :lol:

Tror det mest vanlige er at legen vil ha deg der i uke 7/8.

Klem fra meg.

Skrevet

Grattis til deg også nå er vi i samme båt, for jeg testet to blå på tirsdag.

Får vel gå og ringe til legen for time.

Skrevet

Gratulerer så uendelig mye Magnhild, dette var kjempe kjekt å lese :ler:

Ring bare legen du, så får du vite hvordan praksis de har der du hører til.

Å dette var så kjekt :kysse:

Stor klem fra Håper.

Gratulerer forresten til dere også, hegehi og fruenge :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer så mye med baby i magen!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

takktakktakktakk!!!

Jeg er fortsatt helt :D :hoppe: :D og er ikke helt sikker på hva som skjer! jeg skal i alle fall ringe legen når jeg kommer hjem igjen. Er på ferie i Kr.sand i helgen og tar livet på alvor når jeg kommer tilbake!

Dette er megagøy!!

TUUUSEN takk for alle hilsner og GRATULERER så masse til alle andre som er gravide også!!

Dette er MORO!!!!!!!!!!!

Klem fra Magnhild :hoppe:

Skrevet

Gratulerer!

Så langt alt foreløper "normalt" trenger du ikke legetime før uke 11-12.

Skrevet

Slenger meg på gratulasjonsbølgen jeg også: :hoppe::hoppe: GRAAAAAAAAATUUUUUUULERER Magnhild!!!!! :hoppe::hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...