Katthy Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 (endret) Jeg har sett noen reklamer på TV med fengende melodi, og lurer på om noen vet hva sangene heter, om reklamene gjenkjennes. For eksempel en reklame fra cubus. Går på TV disse tider (07.05.07), kvinne som synger i bakgrunnen, veldig rolig. Og så er det en reklame fra nivea-beautè, mascara. Fengende musikk. Så lurer jeg på om det er noen som har CD'en: P4's bilfavoritter. Jeg har hørt en sang på CD 2, spor 4. Men jeg aner virkelig ikke hva den heter, er en stud siden jeg hørte den så jeg kan ikke skrive ned noe av teksten. "5 6 7 8 it's never to late..." Håper noen vet noe! Endret 7. mai 2007 av Katthy
murray Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Cubus-reklamen kan være shivaree med goodnight moon. Vet de har brukt den. Nydeligste sangen :rødme:
Katthy Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Cubus-reklamen kan være shivaree med goodnight moon. Vet de har brukt den. Nydeligste sangen :rødme: ← Tusen takk. Du fant den! Endelig. Enig med deg "nydeligste sangen :rødme: "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå