Gå til innhold

Lacoste-parfyme (Touch of Pink, Pour Femme)

Pimbila

Anbefalte innlegg

Har du prøvd Lacoste sin Touch of Pink eller Pour Femme?

Hvordan er de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Touch of Pink er nokså god, men søt! Passer best for ung-jenter etter min menning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Jeg har Toutch Of Pink og syns den er kjempegod! Men mitt nyeste innkjøp, Toutch Of Spring er enda bedre. Helt nyyyyyydelig er den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må "tilstå" at jeg synes Touch of Pink er veldig, veldig god! Tilstå i gåseøyne fordi jeg er enig i at det nok er en parfyme for relativt unge jenter, og det kan jeg knapt kalles lenger. Men den er en favoritt hos meg likevel, synes ikke den er for søt. Er ganske lett, synes jeg. Touch of Spring er enda lettere og friskere, god vår- og sommerduft som sikkert også er ment for ganske unge. Jeg liker den likevel :sjenert: Men alle dufter må jo prøves...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touch of Pink er veldig søt. men jeg elsker den. Har også deodoranten i samme serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Jeg bruker Touch of Pink for tiden. Synes den er søt, mild og ren i lukten. Jeg er vel ingen ungjente lenger men synes lukten passer meg for det.

Ble litt nyskjerrig på Touch of Spring nå, kanskje jeg skal kjøpe den neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du synes Touch of Pink passer deg, er jeg helt sikker på at du vil like Touch of Spring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pour femme av kjæresten min som tydeligvis ikke har fått med seg smaken min.

Jeg føler jeg går rundt og lukter "mamma". Det er en typisk parfyme min mor ville ha gått med og jeg klarer ikke å la vær å tenke på at denne parfymen er ikke noe for meg :sur:

Jeg spurte om min mor ville ha den, men hun sa det ikke var helt hennes smak :overrasket: selv om jeg synes det lukter veldig henne og de parfymene hun går med lukter ganske likt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg synes de lukter slik som 99% av parfymene på markedet. Søtt, litt fruktig. Typisk norsk smak, så mange vil nok like dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...