Ibenholt Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har lyst til å begynne på P-piller (Diane) fordi jeg har mange venninner som har fått nydelig hud etter å ha begynt på disse. Men jeg er LIVREDD for vektøkning (har en liten spiseforstyrrelse.. ), og er redd for å bli enda mer deprimert og plaget med angst dersom jeg starter med dette... Er det noen som har erfaringer, og andre tips? Har ikke gått på noe slags prevensjon på en stund, pga fare for vektøkning og uren hud.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Har kun negativ erfaring med hormonprevensjon (vektøkning, dyp depresjon, og uren hud), og kommer ikke til å ta sjansen på å prøve på nytt. Men den jeg vurderte i en periode var Cerazette. Ser ut til å være noe mildere enn de andre, om mindre bivirkninger, iverfall på kort sikt. Vet ikke hvordan den er ang uren hud, men det viktigste for meg var å unngå å bli så dypt deprimert igjen som jeg var. Endte ikke opp med å ta det pga at jeg snublet over ovusoft. Sikkert like greit med tanke på hvor lang tid jeg brukte for å komme meg etter bivirkningene på forrige runde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå