mowgli Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg holder på å lage vårt kirkeprogram, kan dere se om dette ser ut som ett ok program? Spørsmål: Vi skal ha solist i kirken, bør vi da sette navnet hans etter E. John og L. Reed? Litt usikker på om solosang 2 bør komme litt tidligere... Inngangsmarsj “Trumpet Voluntary” J. Clarke Inngangsord Salme Guds godhet sang i sinnet Guds ord om ekteskapet Skriftlesning Solosang “Your song” E. John/ Tale Ekteskapsinngåelse Forbønn Salme Kjærlighet fra Gud Velsignelse Solosang ”Just a perfect day” L. Reed Utgangsmarsj “Trumpet Tune” Purcell
090607 Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Vi har ramset opp bidragsyterne på baksiden av programmet, Vigsler/prest: NN Organist: NN Solosang:NN Diktleser:NN
090607 Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Vi har forøvrig fått denne oversikten fra presten (Ordning for vigsel): Preludium/Inngang (Solistinnslag) Inngangsord/Velkommen Salme Skriftlesning (prest og evt. andre) (Salme eller solistinnslag) Tale Ekteskapsinngåelse Evt overrekkelse av ringer Forbønn (Musikk eller andre innslag) Salme Velsignelsen Postludium/Utgang Jeg ville kanskje flytta siste solistinnslag før siste salme, og ikke hatt noe mellom velsignelse og utgang.
Doratheexplorer Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Supert! Takk for svar ← Vår er akkurat lik deres, men vi har solistinnslag nr. 2 lenger fram Bør vel kanskje flytte første solistinnslag også, til etter inngangsmarsjen? Endret 8. mai 2007 av Susiepia
090607 Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Vår er akkurat lik deres, men vi har solistinnslag nr. 2 lenger fram Bør vel kanskje flytte første solistinnslag også, til etter inngangsmarsjen? ← Du kan vel ikke ha solist før inngang, med mindre du bruker solisten som inngangsmusikk.
Doratheexplorer Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Du kan vel ikke ha solist før inngang, med mindre du bruker solisten som inngangsmusikk. ← Har jeg skrevet at jeg skal ha solist før inngang da?? Skrev jeg skulle ha det etter inngangsmarsjen, gjordet jeg ikke?? Skrev i svaret til Mowgli at vi har lik kirkeprogram som dem, altså solistinnslag nr. 1 mellom skriftlesing og tale...og da må jeg vel ha muligheten å flytte det fram
Mirabella83 Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har forstått det slik at gangen i sermonien er ganske bestemt fra kirkens side, og at man ikke kan legge inn solistinnslag der man vil?
Doratheexplorer Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har forstått det slik at gangen i sermonien er ganske bestemt fra kirkens side, og at man ikke kan legge inn solistinnslag der man vil? ← Derfor vi vel BØR flytte vår første, men avventer til vi har snakket med presten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå