Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å lage vårt kirkeprogram, kan dere se om dette ser ut som ett ok program?

Spørsmål:

Vi skal ha solist i kirken, bør vi da sette navnet hans etter E. John og L. Reed?

Litt usikker på om solosang 2 bør komme litt tidligere...

Inngangsmarsj

“Trumpet Voluntary” J. Clarke

Inngangsord

Salme

Guds godhet sang i sinnet

Guds ord om ekteskapet

Skriftlesning

Solosang

“Your song” E. John/

Tale

Ekteskapsinngåelse

Forbønn

Salme

Kjærlighet fra Gud

Velsignelse

Solosang

”Just a perfect day” L. Reed

Utgangsmarsj

“Trumpet Tune” Purcell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ramset opp bidragsyterne på baksiden av programmet,

Vigsler/prest: NN

Organist: NN

Solosang:NN

Diktleser:NN

Skrevet

Vi har forøvrig fått denne oversikten fra presten (Ordning for vigsel):

Preludium/Inngang

(Solistinnslag)

Inngangsord/Velkommen

Salme

Skriftlesning (prest og evt. andre)

(Salme eller solistinnslag)

Tale

Ekteskapsinngåelse

Evt overrekkelse av ringer

Forbønn

(Musikk eller andre innslag)

Salme

Velsignelsen

Postludium/Utgang

Jeg ville kanskje flytta siste solistinnslag før siste salme, og ikke hatt noe mellom velsignelse og utgang.

Skrevet

Supert! Takk for svar :)

Skrevet (endret)
Supert! Takk for svar  :)

Vår er akkurat lik deres, men vi har solistinnslag nr. 2 lenger fram :) Bør vel kanskje flytte første solistinnslag også, til etter inngangsmarsjen? :sjenert:

Endret av Susiepia
Skrevet
Vår er akkurat lik deres, men vi har solistinnslag nr. 2 lenger fram :) Bør vel kanskje flytte første solistinnslag også, til etter inngangsmarsjen?  :sjenert:

Du kan vel ikke ha solist før inngang, med mindre du bruker solisten som inngangsmusikk.

Skrevet
Du kan vel ikke ha solist før inngang, med mindre du bruker solisten som inngangsmusikk.

Har jeg skrevet at jeg skal ha solist før inngang da?? Skrev jeg skulle ha det etter inngangsmarsjen, gjordet jeg ikke??

Skrev i svaret til Mowgli at vi har lik kirkeprogram som dem, altså solistinnslag nr. 1 mellom skriftlesing og tale...og da må jeg vel ha muligheten å flytte det fram :)

Skrevet

Jeg har forstått det slik at gangen i sermonien er ganske bestemt fra kirkens side, og at man ikke kan legge inn solistinnslag der man vil?

Skrevet
Jeg har forstått det slik at gangen i sermonien er ganske bestemt fra kirkens side, og at man ikke kan legge inn solistinnslag der man vil?

Derfor vi vel BØR flytte vår første, men avventer til vi har snakket med presten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...