Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hari kke kastet noen bilder av hans tidligere ekser,

han sier han liker å ta vare på de som minner - er det riktig ?

Synes det er ikke så digg å se de i skuffen eller oppi esker,

føler meg mindre verdt på en måte....

hvordan ville ha dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg ville ikke reagert i det hele tatt. Eksene er en del av fortiden og at han vil ta vare på minner fra fortiden er fullt forståelig.

Gjest Ulva35
Skrevet

Mannen min og jeg har både bilder og vidioer fra fortiden vår. Det være seg ekser,venner eller familie. Alle er en del av vår fortid og etter vårt syn er det dumt å kaste fortida. Men vi sitter ikke og ser på de til stadighet da, men de er der :)

Gjest Gjest
Skrevet

Samboern min har noen bilder av ekser, tror jeg, det samme har jeg (bare helt vanlige bilder i "vanlige" situasjoner, ikke erotiske bilder o.l). Bildene ligger i respektive barndomshjem enn så lenge, så det er ikke akkurat noe vi henter fram til daglig. Om vi så hadde hatt bildene her i huset, hadde det ikke gjort meg noe. Vi har et greit forhold til eksene våre, mer som venner vi ikke har kontakt med lengre. Så det er liksom ikke noe problem. Om han hadde insistert på å henge opp bilder, eller tok dem fram til stadighet - og (som én jeg hadde et forhold til) snakket masse om noen av dem, ville jeg nok reagert.

Skrevet

Vel, dere har jo et poeng ja.......

Har et bilde av ex i Vi og Menn blad, naken og full pupp.

Men selvsagt dekket på der nede.

Men uansett - forstår at fortida er fortida, - men uansett var det fint å høre hva andre mener om det :o)

Skrevet

Her har vi bilder av exer i albumene begge to - både mannen min og jeg :) Fortid er fortid. Vi har vært godt gift i over 10 år og ingen tenker på fortiden - men å kaste bilder blir ikke noe særlig synes jeg.

Skrevet

Det kommer vel litt an på hva slags bilder det snakk om. Er det bilder av ganske 'intim' art kan det være greit å bli kvitt dem, men er det mer 'vanlige' bilder og ikke noe som tas frem i tide og utide så er det ikke så viktig. Men ville blitt skeptisk om han drev og så på dem ofte.

Skrevet

Hadde jeg måttet kaste album fra tiden med eksen, hadde det vært som å rive vekk min fortid.... Det hadde jeg ikke orket. Albumene mine har jo fulgt meg opp-igjennom årene - og der har jeg plassert bilder av både venner og daværende kjærester..... Dette syntes jeg da er helt naturlig.

Mannen min har også album, om ikke så mange som meg :ler: og det ville ikke falt meg inn og bedt han kaste dem.... Fortid er fortid - men bilder er minner om den tiden - og de er koselige å ha....

Gjest =tentacle=
Skrevet

Erotiske bilder skal vekk, men det er greit med vanlige bilder.

Skrevet

Vi begge to har bilder av våre ekser

Gjest Gjest
Skrevet

Han har bilder (“vanlige”, ikke nakenbiler) i et fotoalbum som er i en skuff jeg ikke har noe med. Oppi der har han alt sitt privatliv, både nåværende og tidligere. Helt greit, men jeg ville ikke likt å hele tiden blitt påmint om hvordan hun ser ut. Nå vet jeg faktisk ikke hvordan hun ser ut annet enn en vag beskrivelse, noe som passer meg utmerket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...