Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg møtte kjæresten min hadde jeg (bleket) blondt hår. Etter noen uker var jeg lei av håret og bestemte meg for å farge det. Kjæresten fikk bestemme og det ble svart. Nå er det (farget) mørkebrunt, og jeg er lei igjen. Kjæresten skal få bestemme, han vil ha det blondt(!). Hvordan skal jeg gå fram for å få det blondt igjen?

Håret mitt er naturlig lysebrunt/mørk blondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avfarging. Jeg ville gjort det hos frisør, hadde ei veninne som gjorde det hjemme en gang og det ble absolutt ikke bra. Jeg skulle farge håret brunt en gang, og det ble svart. vurderte å ta avfarging for å velge en lysere brunfarge, men frisøren anbefalte det ikke fordi jeg har så tynt langt hår, og jeg nektet og klippe meg:p

men om håret ditt er sterkt går det nok bra. men jeg ville hørt med en frisør først:)

Gjest Tweek
Skrevet

Avfarging sliter sinnsykt på håret, og det er nok flere frisører som anbefaler striping av håret. Tar jo lengere tid, men blir mye bedre resultat. Men som luzi sier ville jeg nok spurt en frisør.

Skrevet

Takk for svar. :)

Hm, jeg får tusle ned til frisøren, da. Har egentlig ikke så lyst for de sier alltid at jeg ikke må gjøre noe med håret mitt.. Det er så langt og fint, så de er redde for at det kan bli ødelagt. Men det har de sagt i 7-8 år nå, og det henger på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...