Tulla2 Skrevet 5. mars 2003 #1 Del Skrevet 5. mars 2003 For å gjøre en lang historie kort er saken den: I 94 var jeg 20år og traff en mann på 32. Syntes selvfølgelig han var for gammel for meg - nyskilt som han var i tillegg til de 2 barna han hadde. Vi rotet litt sammen, men så trakk jeg meg - selv om jeg likte fyren godt (en av grunnene var at jeg i tillegg flyttet bort for å studere) Da jeg flyttet hjem sommeren 98 møttes vi igjen og gamle føleser blusset opp :oops: :oops: :oops: Nå var han gift for 2. gang og hadde fått tvillinger med sin nye fru. Men det hindret ikke at vi hadde et forhold på den tiden. Jeg traff en annen som jeg ble forelsket i og som jeg senere flyttet sammen med (vi har et barn på et år nå) Litt etter at jeg traff denne fyren kuttet jeg og "gammelkjæresten" all kontakt. nå i 2003 har vi "møttes" igjen og vi merker begge at de gamle følelsene ennå ikke er borte. Det er akkurat som om vi dras mot hverandre og ikke har mulighet for å stoppe. Vi har snakket litt i telefonen og hatt et par "kjappe" treff der vi har pratet og rotet litt - selvfølgelig uten at våre partnere vet noe (de vet om vår fortid sammen) Noen som har gode råd til hva vi bør gjøre? Det er ikke så enkelt når vi føler dragningen mot hverandre, men er etablert med andre. Noen som har erfaring på dette? Har du noe å si om dette så kom med det!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. mars 2003 #2 Del Skrevet 5. mars 2003 Du må velge. Være etablert med den du har valgt, eller bryte og fortsette livet sammen med en du vet vil være utro når anledningen byr seg. Å fortsette sånn er i alle fall helt uakseptabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lina Skrevet 5. mars 2003 #3 Del Skrevet 5. mars 2003 Hei! I og med at dere har hatt sjansen tidligere til å utvikle dette forholdet, noe som ikke er blitt gjort, så er det bare en ting å gjøre, hold deg langt vekke fra ham. Nå er det så mange involverte her. Du har selv satt barn til verden og har nå fått et stort ansvar, det samme gjelder han. Det er rett og slett egoistisk å la spenningen råde, når så mye står på spill. Så mitt råd: overlat spenningen til fantasien og hold deg langt vekke.!!! :evil: Så vidt jeg forstod var han gift første gang dere var borti hverandre, det forteller jo litt om typen også da... nei ingen grunn til å ofre ditt forhold for en som vil ha i pose og sekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2003 #4 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg syns du bør droppe han! Kan jo hende at følelsene blusser opp rett og slett fordi dere har en spennende fortid sammen...Og at det dere forbinder med hverandre, er forelskelse og spenning? Det er jo noe spesielt med "gamlekjæresten" vettu... :oops: Og det faktum at dere aldri har hatt et forhold, gjør det kanskje enda mer "fortvilt" og at dere føler at dere aldri har blitt ferdige med hverandre? Kan hende at følelsene deres spiller dere et puss, her... Og til slutt vil jeg henge meg på de ovenfor , og si at antakelig vil du ikke ha en sånn type, som tydligvis ikke respekterer ekteskapet. Men det er ikke så lett når man er forelsket da...Har forståelse for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla2 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 6. mars 2003 Det må vel være flere som har vært i samme situasjon.......... Hva endte det med? Angrer du eller angrer du ikke? Fornuften i meg sier kutt han ut, men noe annet sier skynd deg å hent telefonen så du kan ringe................... :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 6. mars 2003 #6 Del Skrevet 6. mars 2003 har vært i en litt liknende situasjon, om ikke helt. mitt "forhold" hadde også en ganske stor aldersforskjell. 17 år for å være nøyaktig. det hele var på et platonisk nivå, det skjedde ingenting fysisk, men om jeg ikke hadde brutt så ville det nok skjedd. det som fikk meg til å snu var hensynet til hans barn (som jeg er svært knyttet til) og hans kone. ville ikke være årsaken til at deres ekteskap raknet. han hadde heller aldri vært utro mot henne før. om jeg hadde hatt sterkere følelser for han ville jeg kanskje ikke klart å bryte like lett.. men jeg er glad vi gjorde det før det gikk for langt. vi er fortsatt gode venner, og han har virkelig gått inn for å redde ekteskapet sitt. noe jeg også ironisk nok hjelper til med ved å ta meg av barna så de to får tid til hverandre i en ellers stresset hverdag. dette er kanskje ikke så identisk med din situasjon, men mitt råd må være å avslutte forholdet av hensyn til deres familier og barn. om dere aldri har hatt noe lengre forhold sammen, vet du jo ikke hvordan det vil fungere. ofte er det bare spenningen man trekkes mot, uten at jeg kan si at det er fakta for deg. i sånne situasjoner må man jo rett og slett bare tenke seg nøye om, og ta et valg. hva betyr mest for deg? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 6. mars 2003 #7 Del Skrevet 6. mars 2003 helt ærlig så fortener dere hverandre , om dere blei sammen ville dere vært utro mot hværandre eterhvert og da kansje forstått hva dere gjorde mot folk som var glad i dere og stolte på dere.. mener at folk som er utro fortene absolut ikke noe sympati!!! men , enten må dere kutte all kontaktfor alltid eller flytte fra de dere bor sammen med og få et seriøst forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå