Gå til innhold

Bryllup i utlandet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg ble fridd til for 2 dager siden. Hadde vært borte i nesten en uke på feltkurs gjennom studie, og det var tydeligvis det som skulle til for at samboeren min fant ut nå var det endelig på tide å hive seg i frier-klærne :rødme:

Så der satt jeg på ei kirketrapp (faktisk!!) i Dubrovnik og ble fridd til på telefonen. :legrine: gledestårene kom ja, og jeg lo og gråt om hverandre!

Vi er rimelig bestemt på at vi vil til utlandet å gifte oss. Har tittet litt rundt (hvem klarer å konsentrere seg om skolearbeid i dag??) og ser det er tre plasser som peker seg ut. Vi snakker Italia (Roma/Venesia), Barcelona eller Dubrovnik. Hadde jo vært veeødig romantisk med Dubrovnik, der jeg ble fridd til :)

Har sett at brudepikene.no har erfaringer fra alle disse stedene jeg nevner, så det er kanskje fristende å be om litt assistanse.

Er det noen som har erfaring med bryllup i utlandet, eller som holder på å planlegge det selv , som kanskje har noen råd eller tips å komme med?

På forhånd, takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss i USA i regi av Disney (ikke noe så ut som Disney altså..de er mye mere enn bare temaparker og tegnefilm.) Vi fikk bryllupsplanlegger og alt gikk på skinner. Hadde en fantastisk dag som vil være et minne for livet.

Anbefales absolutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...