Gjest beekeeper Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Å, nå er jeg så lei! Har gått på minipillene i snart to måneder nå, og har hatt 3 små blødninger, så mensen for en uke siden og nå har jeg fått en liten blødning igjen! Det er så irriterende!! Disse små blødningene kan gå over to til tre dager. Må jeg virkelig skifte p-piller igjen? Jeg trives jo godt med disse, og har vært igjennom to typer p-piller og p-plaster fra før. Jeg orker ikke å skifte en gang til! er det virkelig vanlig med så mange blødninger på minipillen, eller er det bare kroppen min som reagerer på det?
Kenda Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Legen min sa dette kunne skje i begynnelsen på cerazette. Jeg gadd ikke mer etter nesten 5 måneder med småblødninger, og byttet... Virker som dette er en ganske vanlig reaksjon. Noen som har opplevd at spotting på cerazette har gått over etter en stund eller?
Gjest *Frida* Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Hold ut en stund til! Jeg hadde diverse småblødninger, alt fra litt blodslim på papiret til mens-aktig blødning i noen dager, i noen måneder. Jeg begynte på Cerazette i september. Blødningene sluttet på nyåret en gang, så det varte i ca 4 måneder. Ikke hver dag selvfølgelig, kanskje annenhver uke? Nå har jeg ikke hatt noen som helst blødning siden januar.
Gjest beekeeper Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Jeg får vel bare vente å se da. Nå har det blitt så kraftig, så jeg lurer på om jeg faktisk har fått mensen. Mensen på to uker går da vel ikke an?? Håper dette går over ganske kjapt!!
Fruktig Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 jeg blødde også i tre måneder med cerazette, og da var tålmodigheten slutt! Fikk Mercilon av legen.. fungerer topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå