Kipa Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Hjelp..skal til Ullevål sykehus i dag og jeg e r elendig p å finne fram..Skal kjøre alene...har printa ut et kart fra gulesider men synes ikke det var noe hjelp.. Kan noen her inne forklare, litt med teskje hvor jeg kjører hen? Kommer fra Drammen, men kan jo veien inn til feks bomstasjonen ved gamle Sjølyst. Hvor kjører jeg derfra, eller må man ta av noe sted før det??? Anyone?
Arkana Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 (endret) Ok, du kjører altså Drammensveien gjennom bomstasjonen på Skøyen? Da fortsetter du bare oppover Drammensveien og du ser ganske snart et skilt til Majorstuen, da må du svinge til venstre opp den veien. Fortsett hele veien opp til du kommer til en stor rundkjøring (med trikkeholdeplass i midten). Kjør til venstre i den rundkjøringen. Da er du i Kirkeveien/Ring 2 og den veien kan du følge helt fram til Ullevål sykehus. Det er et stykke, du skal gjennom Majorstukrysset og oppover forbi Marienlyst og hele bakken opp. Litt forbi toppen kommer du til et stort veikryss hvor trikken krysser (Sognsveien/Kirkeveien) og der kan du se Ullevål Sykehus foran deg til venstre og du svinger til venstre inn på sykehuset ikke så lenge etter at du har passert krysset (det er skiltet). Endret 7. mai 2007 av Arkana
Kipa Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 Tuusen takk, hater å kjøre til steder jeg er usikker på! Skal ha god tid og printe ut din forklaring og ha med!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå