Fioletta Skrevet 7. mai 2007 #1 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har en stoooor hodepute som jeg gjerne skulle vasket i maskinen. På puta står det at vaskemaskinen må tåle 7 kg, og min tåler 6... Kan jeg vaske allikevel? Man veier jo ikke akkurat det våte tøyet ellers når man vasker mener jeg, så det kan jo hende det har overskredet 6 kg før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. mai 2007 #2 Del Skrevet 7. mai 2007 Om du slenger i noe som veier litt mer enn anbefalt en enkelt gang, er det nok greit. De fleste vil ha hatt i mer tøy i maskina enn den "egentlig" tåler noen ganger i livet, vi veier jo som regel ikke ting før vi vasker dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buster Skrevet 11. mai 2007 #3 Del Skrevet 11. mai 2007 Normalt sett ikke noe problem dette, men ville nok vært forsiktig med en eldre maskin som "aldri" har blitt brukt med overlast. Har selv en ny maskin som titt og ofte blir vasket med noe kilo for mye, men alt med måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 11. mai 2007 #4 Del Skrevet 11. mai 2007 jeg stapper full maskinen min rett som det er. den går som ei klokke enda etter 11 år. det går nok fint skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 11. mai 2007 #5 Del Skrevet 11. mai 2007 Heh, jeg har alltid trodd at vaskemaskinen tåler det uansett hvor mye man putter inni, at den anbefalte vekten er bare for at klærne kanskje ikke blir rene hvis man tar i for mye. Kanskje jeg bør være litt mer forsiktig da... Men jeg gidder liksom ikke å begynne å veie klærne mine heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå