Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trulseline
Skrevet

Jeg er ikke gravid enda, men jeg håper jeg snart blir det. Jeg går på yrkesrettet attføring. Er det noen som vet noe om graviditet og attføring? Da tenker jeg spesielt på økonomien, men også litt på om jeg må jobbe eller gå på skole etter at barnet er født.

Håper på svar.

Trulseline !1212[ Dette Innlegg er endret av: Trulseline den 2002-03-31 00:03 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg i alle fall vet er at du ikke får barselspenger når du går på yrkesrettet attføring til tross for at du pr. 01.01.02 mottar lønn og ikke trygd (hvorpå du dermed må sende disse forb****ede meldekortene). Hør med Aetat om de kan svare deg (og send meg gjerne beskjed hvis du får noe fornuftig ut av dem!)

Maggie

Gjest Anonymous
Skrevet

Gå inn på http://www.trygdehjelpen.no

Der står det ganske mye om hva du har krav på.Driver selv å prøver å finne frem av dette.I følge trygdekontor har vi jo ikke krav på noe som helst. Ta også kontakt med fylkestrygdekontor eller fylkesarbeidskontor. De lokale kontorene oppfører seg som om de betaler av sin egen lomme. Du må stå på og finne ut hva du har krav på selv.Jeg er selv på medisinsk attføring. Jeg har mulighet for å motta attføring i opptil 37 uker etter fødsel.Har beholdt trygden under hele svangerskapet.

Skrevet

jeg er også på yrkesrettet attføring og har i det siste lekt litt med tanken på å bli gravid. har ikke sjekket så mye om hvilke rettigheter man har. skal gi beskjed hvis jeg finner noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...