Gjest Ruud&Rye Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Overskrifta sier vel det meste her? Helt ærlig - bryr dere dere om dette eller ikke? Kanskje dere ikke bryr dere spesielt om baller som sådan? Traff ei jente for et par år siden som var meget fascinert av min glatte pung og for meg er stimulering av denne delen av mine edlere deler supervikitg for den optimale nytelse men er/var hun en av få?
LilleMy Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Smaken er som baken, delt.... Selv liker jeg det ikke unaturlig, men naturlig og hårete. Det er mer mandig i mine øyne, barbert er for meg mer feminint.
Gjest DyneTryne Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Hårete er best å se på, barbert er best å leke med. Dessuten synes han at det stikker og gjør vondt hvis han fjerner håret, så da forblir det busk
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Foretrekker barberte baller jeg da. Maser på mannen når det begynner å bli for langt. Barberte baller er best å smake og slikke på
Hobgoblin Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 :klø: Egentlig uvesentlig, siden jeg aldri har møtt en mann med flust av hår på ballene. Der er det generelt ganske få hår?
FantasDick Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Hårete er best å se på, barbert er best å leke med. ← Så enig, så enig. Jeg takler ikke å slikke o.l baller som er klamme med masse hår på. Yæk!
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 :klø: Egentlig uvesentlig, siden jeg aldri har møtt en mann med flust av hår på ballene. Der er det generelt ganske få hår? ← Nei gud bedre det er mange med masse hår ja!
minienthe Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 absolutt best med silkepung ellers får han klare seg uten "plukking" i de områdene
Hobgoblin Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Nei gud bedre det er mange med masse hår ja! ← Meg som har vært heldig, da!
Liskat Skrevet 7. mai 2007 #11 Skrevet 7. mai 2007 Noen ganger med hår og noen ganger uten, tror jeg. Kan ha det gøy med begge, så det kommer litt an på hva jeg ønsker å holde på med der nede
Wildy Skrevet 7. mai 2007 #12 Skrevet 7. mai 2007 Så lenge det ikek er fullstendig urskog er det greit for meg. Men jeg var i mine ungdomsdager såvidt bortpå en fyr med regelrett helskjegg på ballene. Det ble med den ene gangen......
Gjest DyneTryne Skrevet 7. mai 2007 #13 Skrevet 7. mai 2007 Veldig heldig, hobgoblin Her er det så mye at jeg lurer på om det som skulle vært i ansiktet har forvillet seg ned på ballene (vi spøker ofte om hans mindre bevokste skjeggvekst, men jeg synes bare det er fint når han ikke har tømmerhoggervekst. SÅ) Jeg fant nå et mindre behåret sted på høyresiden Da gikk det akkurat så jeg ikke brakk meg. Jeg har sagt han trenger ikke fjerne alt, bare stusse, men han mener at de rett avkappede hårene vil stikke og svi når han går med boxer. Syt syt syt ;D Gjør ikke noe for meg, det er jo gjerne for mannfolkets egen nytelse en går løs på ballene.
Gjest Alyx Skrevet 7. mai 2007 #14 Skrevet 7. mai 2007 Var med en som barberte en gang, men han hadde måtte slutte fordi det ble for klamt og svett, og så klødde det visst noe helt grønn jævlig. For meg er det samme hvordan han er der nede, det får være opp til han å bestemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå